خبرگزاری کار ایران

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

مرحوم عسگراولادی حاضر به زدن برچسب به دلسوزان نظام نشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۳۲

استقلال نظری و عملی وی و همچنین بیان مواضع حق‌گرایانه موجب شد که در سال‌های پایانی عمر مرحوم عسگراولادی شاهد بی‌مهری‌ها و قدرنشناسی‌ها نسبت به وی باشیم / منش اعتدالی وی کمتر در جریان اصولگرا اثر گذاشت.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: مرحوم عسگراولادی مانند تازه به دوران رسیده‌ها و نوکیسه‌ها که یک روزه ظاهر شده‌اند و طوری عمل کردند که گویی انقلاب برای آنهاست، نبود و از سال‌های دراز بزرگان انقلاب و دلسوزان نظام را می‌شناخت و برای همین می‌دانست که نباید به هر کسی اتهام و برچسب زد.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی مسلمان گفت: آقای عسگراولادی از جمله چهره‌های قدیمی، ‌شناسنامه‌دار و باسابقه جریان اصولگرا بود که خود را محدود به فشارهای سیاسی و هنجاری جریان خود قرار نداد و هر آنچه که به نظرشان حق بود را بیان می‌کردند.

وی با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی از شجاعت و شهامت بسیاری برخوردار بود که به وی یک عظمت استثنائی می‌داد، اظهار داشت: مرحوم عسگراولادی دارای استقلال بود و هویت خود را مدیون سابقه خود می‌دانست و احتیاجی به تایید این و آن نداشت و برای همین آزادانه عمل می‌کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به هجمه‌هایی که در سال‌های پایانی عمر مرحوم عسگراولادی که به وی می‌شد، تصریح کرد: استقلال نظری و عملی وی و همچنین بیان مواضع حق‌گرایانه موجب شد که در سال‌های پایانی عمر مرحوم عسگراولادی شاهد بی‌مهری‌ها و قدرنشناسی‌ها نسبت به وی باشیم.

حاضری در ادامه به سوابق دیرین انقلابی مرحوم عسگراولادی اشاره کرد و افزود: مرحوم عسگراولادی مانند تازه به دوران رسیده‌ها و نوکیسه‌ها که یک روزه ظاهر شده‌اند و طوری عمل کردند که گویی انقلاب برای آنهاست، نبود و از سال‌های دراز بزرگان انقلاب و دلسوزان نظام را می‌شناخت و برای همین می‌دانست که نباید به هر کسی اتهام و برچسب زد.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: مرحوم عسگراولادی یک انقلابی منصف، سلیم‌النفس، ‌حق طلب و اعتدالی بود اما متاسفانه این منش اعتدالی وی کمتر در جریان اصولگرا اثر گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز