خبرگزاری کار ایران

زرآبادی:

خاتمی با راهکارهای ۱۵ گانه خود ثابت کرد صدای مردم را می‌شنود/آنها روزی در رای امور بودند دنبال سوار شدن بر موج اعتراض‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۳۱

زرآبادی با اشاره به ارائه ۱۵ راهبرد از سوی رئیس دولت اصلاحات گفت: امروز سیدمحمد خاتمی بزرگوار با توجه به مسائل و مشکلات به تحلیل واقع‌گرایانه پرداختند و صدای مردم را شنیده‌اند و راهکارهای ملی داده است که در عمل باید تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیده حمیده زرآبادی در نطق میان‌دستور خود با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش نسبت به نبود کاغذ برای رسانه‌ها اعلام نگرانی کرد، گفت: ای کاش بیش از نگرانی کاغذها برای خبرنگاران روشن‌ضمیر نگران بودیم که شرافت را با جان خویش حفظ کرده‌اند و با بسیاری از مشکلات ساخته‌اند تا آگاهی به جامعه ببخشند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با دشواری‌های زیادی روبه‌رو است. دشمنان امروز در سایه همکاری با قدرت‌های استکباری به دنبال چنددستگی میان ما هستند و مشکلات اقتصادی را بر سر ما فرود آوردند که این امر مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم قزوین خاطرنشان کرد: از همین تریبون باید بگویم ما به اتحاد نیازمندیم. باید مدیران و مسئولان صدای مردم را بی‌واسطه بشنوند. مدیری که از جای خود بلند نمی‌شود چگونه می‌خواهد به مردم خدمات دهد و مشکلات را بفهمد.

وی تاکید کرد:‌ به جای شنیدن صدای مردم، آنها را محکوم نکنیم. نگذاریم دیوانه و برانداز از موقعیت سوءاستفاده کند. مردم خواهان اصلاح امور هستند. مگر غیر از این است که در روز ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات با حضور خود حماسه‌سازی می‌کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: فارغ از هر حزب و جریانی باید شفاف‌سازی صورت بگیرد. اختلاس، تبعیض و بی‌عدالتی خط قرمز نظام است که باید با آن برخورد شود. امروز انقلاب ما در ۴۰ سالگی قرار دارد که با کوله‌باری از تجربه و همراهی مردم موفق می‌شود این مشکلات را پشت سر بگذارد.

زرآبادی با اشاره به ارائه ۱۵ راهبرد از سوی رئیس دولت اصلاحات گفت: امروز سیدمحمد خاتمی بزرگوار با توجه به مسائل و مشکلات به تحلیل واقع‌گرایانه پرداختند و صدای مردم را شنیده‌اند و راهکارهای ملی ایجاد کردند که در عمل باید تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: در مقابل می‌بینیم عده‌ای که روزی در راس امور قرار داشتند و سال‌ها مسئول بودند به دنبال سوار شدن بر موج اعتراضات هستند و دولت، مجلس و قوه قضائیه را محکوم می‌کنند و تصویر نادرستی که موجب یأس و ناامیدی است را به دنیا نشان می‌دهند.

زرآبادی ادامه داد: ما به شرایط نقد داریم اما تنها این مشکلات با تلاش و اصلاح امور رفع می‌شود. امروز برخلاف بعضی‌ها که تصور می‌کنند مشکلات ما اقتصادی است چنین نیست. عده‌ای معضلات را به ناکارآمدی دولت بازمی‌گردانند که اشتباه است. ما نباید ساده از کنار معضلات و مشکلات اجتماعی بگذریم. باید به جوانان اعتماد کنیم. مشکلات اجتماعی و فرهنگی را جدی بگیریم.

وی در خاتمه گفت: اگر معضلات فرهنگی و اجتماعی جدی گرفته نشود بعدها با چالش روبه‌رو خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز