خبرگزاری کار ایران

زرآبادی:

مسئولان و فعالان سیاسی در شرایط کنونی از رفتارهای شتاب‌زده پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۹۱

نماینده مردم قزوین گفت: مسئولان و فعالان سیاسی در شرایط کنونی باید از رفتار های شتاب زده پرهیز نمایند.

به گزارش ایلنا، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس در سومین کنگره  حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه احزاب میتوانند در پیشرفت و توسعه سیاسی کشور نقش داشته باشن گفت: در دهه های گذشته جایگاه واقعی احزاب دیده نشد و جایگاه احزاب به مرور زمان به جای تقویت تضعیف شده است و حتی در دوره ای از کشور فعالیت احزاب میتوان گفت مطلقا متوقف بوده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد یکی از اصلی ترین موضوعات برای برون رفت و ایجاد آرامش و ثبات در کشور تقویت احزاب و جدی گرفتن مسئله تحزب در کشور است چرا که احزاب موجی از تمام قشر های جامعه را بدنبال خود دارند بنابراین تقویت احزاب به منزله تقویت کشور است.

وی با تاکید بر نقش جوانان گفت : احزاب باید شاخه جوانان را تقویت کنند چرا که این جوانان هستند که میتوانند به رونق و اثر بخشی احزاب کمک کنند.ما در بحث جوانان کار مفیدی انجام نداده ایم و از نیروهای جوان در مدیریت و تصمیم سازی ها استفاده نکرده‌ایم احزاب باید شاخه جوانان و بانوان را فعال کنند و نقش آنان را جدی قلمداد نمایند.

نماینده قزوین در مجلس با اشاره به برجام گفت: تیم مذاکره کننده کشور خوب عمل کرده است و توانسته در چند سال اخیر که تمام کشورهای قدرتمند متحد شده بودند که به کشور فشار بیاوند توانست در مذاکرات پیروز شود و توافق برجام شکل گرفت. تمام گروه‌ها و جناح ها باید نسبت به برجام هماهنگ باشند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین و فعالان سیاسی در شرایط کنونی باید از رفتار های شتاب زده پرهیز نمایند وی گفت کاری که هفته گذشته در مجلس در خصوص آتش زدن پرچم امریکا رخ داد کار خوب و پسندیده ای نبود.

زرآبادی در ادامه با اشاره به انتخاب شعار حزب در کنگره یعنی نقش احزاب در حمایت از کالای ایرانی ، بهبود زندگی و پیشرفت کشور گفت: باید برای تحقق شعار سال یک برنامه ریزی دقیقی وجود داشته داشته باشد در اولین مرحاله باید کالای ایرانی از نظر کیفیت و قیمت بتواند حرف اول را بزند از طرفی اگر می‌خواهیم  این مهم تحقق پیدا کند باید مدیریت واردات داشته باشیم و باید یک جایگزین بالغی داشته باسیم در این صورت است که شعار سال تحقق پیدا میکند.

وی در پایان عنوان کرد: احزاب به لحاظ اینکه یک سرمایه اجتماعی دارند میتواند نقش آفرین باشند و و این احزاب هستند که میتواند راه را هموار تر و مشکلات کشور را مرتفع نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز