خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه و بویراحمد:

آقای مطهری، اگر پدرتان در قید حیات بود، از شما برائت می‌جست

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۵۴

نماینده کهگیلویه و بویراحمد گفت:عده‌ای با حرف‌هایشان به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند. امروز ترامپ و امثال او همین را می‌خواهند. جدایی در میان اقشار مختلف جامعه که به صلاح مملکت نیست. آقای مطهری اگر پدر بزرگوارتان امروز در قید حیات بودند، از شما برائت می‌جستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عدل هاشمی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با بیان اینکه یک تشکر ویژه از سردار جعفری در خصوص پاسخگویی به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا داشتم، گفت: عده‌ای با حرف‌هایشان به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند. امروز ترامپ و امثال او همین را می‌خواهند. جدایی در میان اقشار مختلف جامعه که به صلاح مملکت نیست.

نماینده مردم کهگیلویه خطاب به علی مطهری گفت: جناب آقای مطهری اگر پدر بزرگوارتان امروز در قید حیات بودند، از شما برائت می‌جستند.

وی در ادامه به رئیس‌جمهور گفت: خدای متعال ما را مکلف و مسئول کرده است. تکالیفی برعهده ما گذاشته است. ۴۰ سال است که دشمنی استکبار جهانی و آمریکا بر ما مشخص است. مردم ما در کنار مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان همیشه از رهبری حمایت کرده‌اند و گوش به فرمان او بوده‌اند.

هاشمی‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: در طول این ۴۰ سال کدام دوره را به یاد می‌آورید که مردم اینگونه در تنگنا باشند و اقتصاد بازار در نوسان قرار داشته باشد. چه اتفاق دیگری باید بیفتد تا شما و کابینه ناکارآمدتان اقدام کنید.

وی خاطرنشان کرد:‌ مدیران دولت یازدهم به مسائل سیاسی و چپ و راست دامن می‌زنند. آن هم به جای اینکه به فکر راه‌حل اصولی برای مشکلات مردم باشند. آقای روحانی چرا تیم اجرایی دولت متوجه نارضایتی مردم از عملکرد دولت و اشتغال جوانان و نوسانات بازار ارز نیستند؟ آیا ما و شما یأس و ناامیدی را به جامعه القا نکرده‌ایم؟

نماینده مردم کهگیلویه ادامه داد: آقای روحانی از مدیران ناکارآمد خود سوال کنید، طرح سوال مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است که تیم اقتصادی و شما باید استفاده کنند و با طرح انتظاراتی که از مجلس دارید به سامان دادن اوضاع بپردازید.

وی یادآور شد: آقای روحانی شعار اعتدالتان غیرعملی مانده است. دامن زدن به مسائل سیاسی درست نیست. از نیروهای دارای ایمان و کارآمدی متعهد و متخصص استفاده کنید. رودربایستی، ملاحظه، فشارهای سیاسی بیرون را کنار بگذارید و از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی کمک کنید.

هاشمی‌پور ادامه داد: از بخش خصوصی برای ساماندهی استفاده کنید. از نیروهای مسلح و سپاه بهره بجویید. اینها روزی سربازان خمینی بودند و امروز سربازان خامنه‌ای هستند.

وی ادامه داد:‌ آقای روحانی اتفاقاتی که امروز به وقوع پیوسته زمینه نارضایتی را برای مردم به وجود آورده است. ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم. باید راهکاری برای بحران‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز