خبرگزاری کار ایران

نمازی در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی در دفاع از حقوق کارگران عملکرد خوبی داشته است/ بحران‌ اقتصادی کشور با تغییر وزرا حل نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۰۶

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص استیضاح وزیر کار گفت:‌ ربیعی در دفاع از حقوق کارگران دارای خوبی عمکلرده است و امروز مردم توقع دارند مشکلات اقتصادی‌شان حل شود.

علی محمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استیضاح وزیر کار خلاف آئین‌نامه است این اشکال را به هیأت رئیسه وارد می‌کند که باید بر اساس قانون عمل کنند زیرا آنان متعهد و مکلف هستند که قانون را رعایت کنند و اگر این کار را انجام ندادند بقیه نمایندگان حق دارند سوال کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: آقای ربیعی وزیر خوبی است، ایشان در دفاع از حقوق کارگران و مشمولان تأمین اجتماعی مثبت رفتار کرده و عملکرد قابل قبولی دارد.

وی با اشاره به تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: اگر استیضاح وزرای اقتصادی عقب افتاده است شاید به این دلیل است که رئیس‌جمهور اعلام کرده قصد دارد وزرا را تغییر دهد همان‌طور که رئیس بانک مرکزی را عوض کرد.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل اصلی کشور ما بحران‌های اقتصادی است که با تغییر وزیر حل نخواهد، مشکل ما نیرو انسانی نیست بلکه ایراد در راهبردهاست.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری خارجی در کشور گفت:‌ ما امنیت ایجاد نکردیم که سرمایه‌گذار بخواهد سرمایه خود را در کشور سرمایه‌گذاری کند.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: البته این مشکل به وزارت امور خارجه ما باز می‌گردد که باید برطرف شود. هیچ کشوری به تنهایی نتوانسته مشکلات خود را حل کند. ما باید با کشورهای دیگر رابطه داشته باشیم.  ببینید اگر ما با کشوری رابطه نداریم وزارت امور خارجه باید آن را برقرار کند و ارتباطمان را با کشورهای که روابط خوبی داریم، ارتقاء دهد.

وی افزود: همین گرجستان را ببینید که امروز ایرانی‌ها در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و یا مشغول به کار می‌شوند دوسال دیگر برای خود کلی پیشرفت خواهد کرد.

نمازی تاکید کرد: مجلس باید بعد نظارتی خود را تقویت کند، مردم انتظار دارند که به مسائل از بعد اقتصادی رسیدگی شود و آن‌ها خواهان این هستند که از بحران خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز