خبرگزاری کار ایران

امروز در صحن علنی مجلس:

ابطحی: کمیسیون برنامه و بودجه، تحقیق و تفحص‌ها را تعیین تکلیف نمی‌کند/ پزشکیان: نماینده از نماینده تحقیق و تفحص نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۳۷

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از دو ماه تحقیق و تفحص از مجلس را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کردیم در حالی که کمیسیون باید ظرف یک هفته آن را تعیین تکلیف می کرد و به ما پاسخ می داد اما هنوز اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمحمد جواد ابطحی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با استناد به مواد ۷۳، ۷۴ و ۲۱۴ قانون اساسی گفت: ماده ۲۱۴ در مورد تحقیق و تفحص است؛ بیش از دو ماه تحقیق و تفحص از مجلس را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کردیم در حالی که کمیسیون باید ظرف یک هفته آن را تعیین تکلیف می کرد و به ما پاسخ می داد اما هنوز اقدامی انجام نداده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته گذشته جلوی در مجلس کانکس دایر شد، دیوار کشیدند و سپس آن را تخریب کردند، متاسفانه میلیون ها تومان بودجه مجلس صرف امور غیر ضروری می شود و از سویی اضافه کار کارمند مجلس را کاهش می دهند. با توجه به جنگ اقتصادی خود مجلس باید وارد جنگ اقتصادی شود.  

پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: موضوع تحقیق و تفحص را از کمیسیون پیگیری کنید زیرا مسئول خود کمیسیون است و نماینده از نماینده تحقیق و تفحص نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز