خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

دستور «توقف پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی» صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۳۷

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مسئولان احتمال فراری شدن متهم ثامن الحجج را می دادند، در اقدامی پیشگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در تشریح نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: از ۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر سپرده گذار موسسات مالی که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سپرده داشته اند، ۱۵ هزار نفر به بانک های عامل مراجعه کرده اند که از تعداد ۱۵ هزار نفر پرونده های حدود ۸ هزار نفر ارائه شده و ۷ هزار نفر سپرده خود را دریافت کرده اند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: یک نکته قابل تامل و تعجب برانگیز این است که ۱۱ هزار سپرده گذار اصلا مراجعه ای به بانک های عامل نداشته اند و درخواستی برای دریافت سپرده خود ارائه نکرده اند.

دستور توقف پرداخت مطالبات سپرده گذاران صحت ندارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت سپرده تا سقف یک میلیارد تومان مصوب شده است، ادامه داد: افرادی که به بانک های عامل مراجعه کرده اند می توانند سپرده های خود را دریافت کنند و موضوعی به عنوان اینکه دستور داده شده تا بانک های عامل دست نگه دارند صحت ندارد. بانک های عامل باید مطالبات سپرده گذاران را پرداخت کنند و موضوع عدم پرداخت سپرده ها قابلیت پیگیری دارد.

متهم ثامن الحجج دستگیر شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره انتشار خبری مبنی بر فرار متهم موسسه ثامن الحجج، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولان احتمال فراری شدن متهم ثامن الحجج را می دادند، در اقدامی پیشگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز