خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

وکلا باید بتوانند در دادگاه بدون لکنت زبان حق مظلوم را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۳۹

پزشکیان با بیان این سوال که آیا وکلاء می‌توانند در دادگاه بدون لکنت زبان حق مظلوم را بگیرند، گفت: این چالش کشور ما است. وکلاء باید جرأت این امر را داشته باشند و ما به عنوان نمایندگان مجلس از وکلاء دفاع خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شواری اسلامی در گردهمایی بررسی طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت در رشت گفت مدیریت منابع در ساختارها مهم است، مراحل مربوط به طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت یک طرح اولیه است، مشکلاتی در همه زمینه‌ها وجود دارد که متاسفانه نسخه پیچیدن توسط افراد غیر متخصص صورت می‌گیرد.

وی افزود: قانون باید توسط افراد متخصص و آگاه به مسائل مربوطه نوشته شود. وکلای محترم باید با تک تک نمایندگان ارتباط داشته و مشکلات خود را عنوان نمایند.

پزشکیان با بیان این سوال که آیا وکلاء می‌توانند در دادگاه بدون لکنت زبان حق مظلوم را بگیرند، گفت: این چالش کشور ما است. وکلاء باید جرأت این امر را داشته باشند و ما به عنوان نمایندگان مجلس از وکلاء دفاع خواهیم نمود اما اطلاعات درست و کارشناسی شده را وکلاء باید منتقل کنند، لذا ارتباط و انتقال اطلاعات بین وکلا و نمایندگان بهترین راه برای تعالی است. به امید روزی که بهترین ها بر مسند بنشینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز