خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مسئولان کشوری و لشکری به معاون امور ویژه دفتر رهبر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۰۸

مسئولان کشوری و لشکری درگذشت معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند

به گزارش ایلنا،‌ مسئولان لشکری و کشوری در پیامی درگذشت پدر سید وحید حقانیان، معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند که به شرح ذیل است.

 جناب اقای دکتر سید وحید حقانیان 

درگذشت والد مکرمتان که از محبان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده و با تربیت فرزندی شایسته همانند جنابعالی باعث خدمات فراوانی به عالم اسلام شد ، تسلیت عرض می کنم خداوند روح‌ آن‌ مرحوم‌ را مشحون‌ از رحمت‌ و فضل‌ خود قرار دهد و او را با اولیاالله‌ و  شهیدان سرافرازش محشور فرماید علو درجات و آمرزش روح متعالی آن  عبد صالح، صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان

 انالله واناالیه راجعون

جناب آقای دکتر وحید حقانیان

بدینوسیله درگذشت پدربزرگورتان راتسلیت گفته ازخداوندمتعال برای آن مرحوم غفران وعلودرجات وبرای جنابعالی وسایربازماندگان صبروسلامتی خواهانم.

سیدشهاب الدین صدر

 جناب دکتر وحید؛ فقدان پدر بزرگوارتان ما راسخت اندوهگین ساخت ،غفران و رحمت الهی برای ان عزیز از دست رفته و سلامتئ و طول عمر با عزت برای جنابعالی و خانواده محترم از درگاه ایزدمنان خواستارم . 

اعتمادی رئیس  بیمارستان محب

 برادر بزگوار حاج وحید حقانیان

اجر خدمات صادقانه جنابعالی به ولایت وملت؛ ذخیره وتوشه اخرت ان مرحوم است. از خدای رحیم و ودود به حق امام  رئوف مسالت می نمایم؛ والد مرحومتان با مغفرت ورضوان ورحمت واسعه الهی وبا فضل وکرامت وشفاعت اهل بیت علیهم السلام؛ در بهشت برین محشور گردد. بمنه و کرمه انه سمیع مجیب الاقل.

عباس کعبی نماینده مردم خوزستان وعضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری

 آقای وحید در گذشت پدر عزیزتان را به جنابعالی وخانواده محترم تسلیت  میگویم .

محمد باقر قالیباف

 سلام علیکم بما صبرتم

جناب آقای وحید

درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض میکنم. 

رسول خادم

جناب آقای دکتر وحید   ضمن عرض تسلیت برای مرحوم ابوی علو درجات و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه

اخوان گرامی وحید و حمید عزیز

غم از دست دادن پدر هرگز فراموش نمی شود.با عرض تسلیت خدمت شما و خانواده محترمتان ، خداوند شما را اجر صابرین دهد .

علی عابد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

 آقای وحید  مصیبت وارده را خدمت شما تسلیت می‌گویم و در کنار حرم رضوی برای علو درجات ابوی شما دعاگویم .

سعید احدیان روزنامه خراسان

 انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر حقانیان

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرخناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین فلسفه ی تفسیر آفرینش در بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست؛ ارتحال ملکوتی پدر بزرگوارتان، داغ عظیمی بود که بر دل نشست و ما را نیز اندوهگین ساخت.این مصیبت را به جنابعالی  و خانواده محترم، تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری خواهانم.

مرتضی موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

جناب آقای دکتروحید حقانیان

سلام علیکم

درگذشت ابوی گرامیتان را به شما تسلیئت عرض میکنم

ازخداوندمتعال برای ان مرحوم امرزش ومغفرت وبرای شما صبرواجرمسئلت دارم ارادتمند

نیاز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

 بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر وحید

با تاسف، درگذشت والد مکرم را به جنابعالى، خانواده محترم و خاندان معزى تسلیت عرض مى کنم. از خداوند متعال براى ایشان رحمت واسعه الهی و براى جنابعالى و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مى نمایم. 

حسین علایى

جناب آقای دکتر وحید  مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم از خدای سبحان برایتان صبر و برای مرحوم مغفوررحمت و مغفرت الهی خواهانم.

  علی نیکزاد معاون ستاد اجرایی فرمان امام

 جناب آقای دکتر وحید

با کمال تاسف و تاثر درگذشت پدر بزرگوارتان را خدمت جنابعالی وسایر بازماندگان تسلیت عرض کرده و از خداوند رحمان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای شما و بازماندگان محترم صبر و سلامت مسئلت دارم

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی

 

 انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر وحید درگذشت پدر بزرگوتان را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم . ان شاءالله با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) محشور باشند .

بهمن کارگر معاون ستاد کل نیروهای مسلح

 

حضور مبارک جناب سردار سر افراز اقاى سید وحید حقانیان زید عزه معاونت محترم دفتر ولى امر مسلمین جهان سلام علیکم در گذشت والد بزرگوار مرحوم مغفور جناب سید حسن حقانیان رحمت الله را به جنابعالى و همه بازماندگان تسلییت عرض مى کنم خداى سبحان رحمت کند و با اولیاء همراه و همنش نماید قبر مطهرش نور باران باد.

 عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل و لاریجان در مجلس شوراى اسلامى دوره هاى هفتم، هشتم،نهم و دهم

جناب آقای دکتر حقانیان مصیبت وارده راخدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض مینمایم ‌.

 دهمرده نماینده مجلس شورای اسلامی

 جناب آقای دکتر وحید مرا در غم خود شریک بدانید امیدوارم خداوند شما را سلامت  و پدر را غرق غفرانش فرماید.

ابوالقاسم طالبی کارگردان

انا لله و انا الیه راجعون 

برادر ارجمند  سید وحید حقانیان، ضایعه مولمه و مصیبت جانکاه درگذشت پدر گرامیتان را صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم، علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای جنابعالی و سایر بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

 ارادتمند و ملتمس دعا امیر سرتیپ پوردستان 

 برادر ارجمند جناب اقاى وحید حقانیان    درگذشت مرحوم والد ماجد موجب تالم وتاثر اینجانب گردید این مصیبت را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته از خداوند متعال براى ان مرحوم علو درجات وبراى شما دوست عزیز سلامتى وصبر وشکیباى خواستارم

اسماعیل دوستی

 انالله واناالیه راجعون

برادرگرامى جناب اقاى حاج سیدوحید حقانیان بانهایت تالم وتاسف درگذشت والد ماجد ومعظمتان راخاصابه جنابعالى ودیگر بازمانده گان ازخاندان معزا تسلیت عرض نموده براى ان مرحوم رحمتواسعه الهى وبراى بازماندگان محترمتان صبرو شکیبایى ازحضرت حق خواستارم.

محمد على رحمانى

برادر گرامى جناب آقاى سید وحید حقانیان

با کمال تأثر و اندوه درگذشت پدر بزگوارتان مرحوم حاج سید حسن حقانیان را تسلیت عرض می کنم.از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهى و براى جنابعالى و بازماندگان محترم صبر و سلامت مسالت دارم.

افشانی شهردار تهران

جناب آقای دکترسید وحید حقانیان سلام رحلت پدربزرگوارتان را تسلیت عرض می کنم  امیدوام به برکت این دهه مبارک خداوند مهربان روح ان مرحوم را با حضرت رضا محشور گرداند.

حسناتی امام جمعه نجف آباد

 جناب آقای دکتر وحید حقانیان ارتحال ابوی گرامی را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای شما و بازماندگان صبر فراوان مسئلت دارم.

مومنی جانشین فرمانده ناجا

جناب آقای دکترسید وحید حقانیان

ارتحال ابوی مکرم را در ایام دهه کرامت  به حضرتعالی تسلیت عرض می کنم خداوند ایشان را با اجدادطاهرین شان محشور فرماید و در سفره نعمت  ارباب کرامت متنعم شان بدارد

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز