خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در گفت‌وگو با ایلنا:

قرار است موانع موجود بر سر راه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها به تدریج برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۹۴

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص موافقت شورای تامین با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها گفت: وزرات کشور، ورزش و نهاد ریاست‌جمهوری با این امر موافق هستند.

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره موافقت شورای تامین برای حضور خانواده‌ها در استادیوم گفت: وزرات ورزش و جوانان پیگیر این موضوع بودند و گفتند در حال رایزنی هستند و به تدریج و به مرور زمان مساله حل شود.

وی تاکید کرد: وزرات ورزش اعلام کرد برای رایزنی با مراجع مختلف، نیروی انتظامی، وزارت کشور و خود وزارت ورزش جلسات مختلفی برای تصویب این امر داشتند تا مشکلاتش را برطرف کنند.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در این خصوص گفت: حتما خانم ابتکار طبق مستنداتی این مساله را گفته‌اند، من تاکنون خبر قطعی در این زمینه نشنیده‌ام .

وی تاکید کرد: قرار بود به تدریج موانع بر سر راه این مساله حل شود، ریاست جمهوری، وزارت کشور و وزرات ورزش نظر مثبتی در این زمینه دارند و معتقد هستند که با آماده شدن زیرساخت‌ها خانواده‌ها می‌توانند حضور پیدا کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: برای بازی‌های والیبال و بسکتبال این کار را انجام داده‌ایم و مشکلی هم وجود نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز