خبرگزاری کار ایران

کواکبیان:

دولت متوسط سن دولتمردان را پایین آورد/ تغییر در دولت امید ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۹۷

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت بیشتر تیم اقتصادی و مقداری جوان‌‌‌‌‌‌‌‌گرایی هم بکنند و متوسط سن دولتمردان را پایین آورند. اینها مقداری خسته هستند باید بروند اتاق فکر بشوند و نشاط و شادابی بیشتری در کابینه بیاید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در حاشیه مراسم ختم محمد بسته‌‌‌‌نگار در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر مباحث‌‌های پیرامون استعفای اسحاق جهانگیری و تغییرات در تیم دولت گفت: ما در مجلس در مورد ضرورت تغییر کابینه و درخصوص تیم اقتصادی بیشتر بحث داشتیم. 

وی با تاکید بر اینکه ما واقعا اسم شخصی را نیاورده‌‌‌ایم، اظهار داشت: من حتی یک بار تعبیر فوتبالی کردم و گفتم یک مقدار این فوروارد و هافبک تیم را عوض کنید. شما مربی تیم ملی سیاست هستید.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: من تا اینجا احساسم این نیست که دولت می‌‌‌خواهد تغییری بدهد و اگر ما ببینیم که هیچ تغییری ایجاد نشده، احتمالا باید دست به کار بشویم.

کواکبیان با اشاره به جلسه امروز رهبر انقلاب با اعضای دولت تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که رهبری امروز داشتند علاج واقعه قبل از وقوع است. خیلی از این تخلفات قبلش می‌شد که فکر کرد که به اینجا نرسیم. یادم هست، درباره همین خودروهای وارداتی من در مجلس صحبت تندی کردم و گفتم اینها بی‌خود کردند که اجازه دادند.

وی ادامه داد: آن موقع کسی صحبت ما را نگرفت. چهار، پنج هزار یا هر تعدادی بدون هیچ تشکیلاتی وارد کردند و آن وقت به بیچاره‌‌‌ای که ما پولش را گرفتیم و قول دادیم که خودرو بدهیم، چندماه است که پولش را گرفتیم و هنوز هم به او خودرو نداده‌‌ایم و این بی‌‌‌عدالتی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره استیضاح‌‌‌های مطرح در مجلس هم خاطرنشان کرد: معتقدم بعد از تعطیلات مجلس، دولت یک اتفاقاتی را باید به دست خودش در کابینه انجام دهد در غیر این صورت مردم از ما توقع دارند. همین که یک تغییر ایجاد شود یک امید ایجاد خواهد شد.

کواکبیان اضافه کرد: دولت بیشتر تیم اقتصادی و مقداری جوان‌‌‌‌‌‌‌‌گرایی هم بکنند و متوسط سن دولتمردان را پایین آورند. اینها مقداری خسته هستند باید بروند اتاق فکر بشوند و نشاط و شادابی بیشتری در کابینه بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز