خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رئیس جمهور؛

وزیر ورزش از دست‌اندرکاران حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۴۱

وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس جمهور از دست اندرکارانی که موجبات حضور بی حاشیه و مطلوب خانواده ها در ورزشگاه ها به ویژه مجموعه ورزشی آزادی را فراهم نمودند قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور از دست اندرکارانی که موجبات حضور بی حاشیه و مطلوب خانواده ها در ورزشگاه ها به ویژه مجموعه ورزشی آزادی را فراهم نمودند  قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید با تمهیدات انجام شده برای اولین بار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خانواده ها برای تماشای دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان با رقبای خود در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه،از طریق صفحه نمایشگر بزرگ با حفظ شئونات و رعایت ارزش های اسلامی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

 این امر نه تنها با استتقبال گسترده مواجه گردید بلکه با ایجاد فضای شور و نشاط در میان جوانان و خانواده ها بازتاب اجتماعی بسیار مناسبی نیز در داخل و خارج از کشور در بر داشت.

بر خود لازم می دانم از حمایت های حضرتعالی و زحمات سایر مسئولان دلسوز کشور از جمله ریاست محترم دفتر جنابعالی،وزیر محترم کشور،وزیر محترم اطلاعات، فرماندهی و پرسنل محترم نیروی انتظامی، استاندار محترم تهران و اعضای محترم شورای تأمین استان تهران و سایر دست اندرکاران که موجبات حضور بی حاشیه و مطلوب خانواده ها در ورزشگاه ها به ویژه مجموعه ورزشی آزادی را فراهم نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز