خبرگزاری کار ایران

احضار وزیر ورزش به مجلس بعد از تعطیلات/ پای مسعود شجاعی در میان است!

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۲۵

نماینده مردم کبوردآهنگ به بازی کردن شجاعی برای تیم ملی اعتراض دارد و معتقد است وزیر ورزش باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی مسعود شجاعی در مقابل یک تیم اسرائیلی گفت: ما نمی‌خواهیم ورزش را سیاسی کنیم و بحث عدم مصاف با نمایندگان رژیم صهیونیستی یک بحث سیاسی نیست بلکه یک موضوع اعتقادی است و فراکسیون ورزش باید بازیکنان را در این باره توجیه کند.

وی افزود: پس از مصاف احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی در مسابقات باشگاه‌های اروپا در مقابل یک تیم صهیونیستی فدراسیون فوتبال اقدام خاصی را صورت نداد و فقط در حد یک پاسخگویی آن هم در سطح بسیار سطحی اقدام کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دعوت مجدد از مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی فوتبال آن هم پس از مصاف وی در مقابل رژیم صهیونیستی نشان داد که فدراسیون فوتبال اقدام جدی در این باره نکرده است.

پورمختار خاطرنشان کرد: کسانی که بحث محرومیت‌ها را در ارتباط با عدم مصاف با نمایندگان رژیم صهیونیستی مطرح می‌کنند هدفشان جلوگیری از محرومیت‌ها نیست بلکه این افراد به دنبال منافع خود هستند و می‌ترسند که منفعتی را به دنبال این موضوع از دست بدهند.

وی افزود: توقع من این بود که در ارتباط با اقدام مسعود شجاعی وزارت ورزش برخورد جدی داشته باشد و اگر چه حرف‌هایی زده شد اما معلوم شد حرف‌هایی که مطرح شده اصولی و ریشه‌ای نیست و معلوم است که تنها می‌خواستند پاسخ افکار عمومی را بدهند و دعوت از مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی در این شرایط قابل پذیرش نیست و وزارت ورزش در این زمینه باید پاسخ دهد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پس از تعطیلات نوروزی مجلس در قالب طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان پیرامون این موضوع سوال خواهیم کرد و وزیر باید در این باره پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز