خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان با تاخیر به تعطیلات تابستانی می‌روند/ تداوم جلسات پاستور و بهارستان درباره مسائل اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۷۷۳

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص لغو تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس گفت: صحبتی از لغو این تعطیلات زده نشده بلکه به این علت که بررسی برخی طرح‌ها و لوایح به اتمام نرسیده این تعطیلات با تاخیر انجام خواهد شد.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به این موضوع که دولت از مجلس درخواست داشت رسیدگی به برخی لوایح و طرح‌ها تا پیش از شروع تعطیلات انجام شود، گفت:‌ امیدواریم تا هفته آینده موضوعاتی که در دستور کار قرار گرفته به سرانجام برسد و تعطیلات تابستانی نمایندگان طبق آیین‌نامه انجام شود. 

نماینده رودسر افزود: با توجه به اینکه اجلاسیه سوم مجلس آغاز شده است، در برنامه داریم حتی در صورت اینکه دو هفته طول بکشد،‌ طرح‌هایی که در اجلاسیه اول و دوم مجلس مطرح شده بود و به نحوی به جمع‌بندی نرسیده تمام شود. 

عباسی تاکید کرد: اولویت نمایندگان اتمام بررسی لوایح و طرح‌های ناتمام است و پس از آن به تعطیلات خواهند رفت.

عضو هیات رییسه مجلس در خصوص حضور تیم اقتصادی دولت در بهارستان برای بررسی مشکلات گفت:‌ از روزی که آقای جهانگیری در مجلس حاضر شدند، مقرر شد جلسات دولت و مجلس تداوم پیدا کند و در فواصل مشخص برای ارائه گزارش کار و بحث و تبادل نظر شاهد حضور اعضای هیات دولت در مجلس باشیم.

عباسی افزود: امیدواریم با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری سه قوه در برابر تحریم اقتصادی دشمن و برنامه‌ریزی هماهنگ در این حوزه به استراتژی دقیق و محکمی دست پیدا کنیم. 

وی در همین راستا از امکان حضور رییس‌جمهور برای ارائه گزارش و پاسخگویی به سوال نمایندگان در هفته آینده خبر داد.

عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: مجلس آمادگی دارد برای بهبود شرایط، کمال همکاری را با قوه مجریه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز