خبرگزاری کار ایران

در تذکری مطرح شد؛

سلیمی: دولت سامانه دستمزد مقامات و مدیران را راه‌اندازی کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۸۸۶

نماینده مردم محلات گفت: برخی مفاد طرح یک فوریت حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور با ماده ۲۹ قانون برنامه ششم مغایرت دارد، چراکه براساس آن، این طرح حقوق برخی از مدیران و مقامات افزایش و به بیش از ۱۶ میلیون تومان می‌رسد، بنابراین باید دولت را مکلف به عملیاتی کردن ماده ۲۹ قانون برنامه ششم کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان صحن علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، و در بررسی طرح یک فوریتی حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور، علیرضا سلیمی نماینده اصولگرای مردم محلات با استناد به ماده ۲۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: براساس این ماده اقتدار مجلس باید حفظ شود، از  همین جهت نسبت به مصوبات گذشته یعنی ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه درخصوص راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران و مقامات باید توجهات لازم صورت بگیرد.

وی افزود: براساس ماده مذکور دولت موظف است این سامانه را جهت شفافیت حقوق و دستمزد مقامات و مدیران راه‌اندازی کند، اما هنوز این سامانه راه‌اندازی نشده است.

 نماینده مردم محلات در پایان گفت: برخی مفاد طرح یک فوریت حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور با ماده ۲۹ قانون برنامه ششم مغایرت دارد ، چراکه براساس آن، این طرح حقوق برخی از مدیران و مقامات افزایش و به بیش از ۱۶ میلیون تومان می‌رسد، بنابراین باید دولت را مکلف به عملیاتی کردن ماده ۲۹ قانون برنامه ششم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز