خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

فتاح: مقاومت نقشه آمریکا را به باد داد/ فقط صندوق‌های کمک به فلسطین برای مردم فلسطین ارسال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۰۸

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اقدام آمریکا درخصوص انتقال سفارت خانه اش به بیت المقدس یک شیطنت بود، خاطرنشان کرد: آمریکا با این کار می‌خواست روال را عوض کند اما به هیچ جا نرسید و بعد از آن دیدیم که انتفاضه چه قیامی کرد و نقشه آنها را بر باد داد.

پرویز فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: آمریکا با این کار می‌خواست زهر خود را بریزد اما هیچ خللی در مقاومت ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: مقاومت در حال حاضر از گذشته جسورتر و پرشورتر شده است و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این کار آمریکا یک شیطنت بود، خاطرنشان کرد: آمریکا با این کار می‌خواست روال را عوض کند اما به هیچ جا نرسیده و بعد از آن دیدیم که انتفاضه چه قیامی کرد و نقشه آنها را بر باد داد.

وی ادامه داد: دنیا نیز به جز خواص و دوستان آمریکا هیچ توجهی به این اقدام آمریکا نکرده و ملت‌ها اجازه نخواهند داد که آمریکا از این اقدامش بهره ببرد.

رئیس کمیته امداد همچنین در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های پیش آمده درباره کمک این نهاد به مردم فلسطین تصریح کرد: آنهایی که این شیطنت را کردند جیره خوار رژیم صهیونیستی هستند. مردم ایران خودشان به مردم فلسطین کمک کردند و در همین راهپیمایی هم صندوق هایی برای کمک به مردم فلسطین قرار داده شده است. مردم ما آگاهانه به ملت فلسطین کمک می‌کنند و فقط صندوق های کمک به فلسطین برای مردم فلسطین ارسال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز