خبرگزاری کار ایران

/روز قدس؛ نماد استقامت/

سردار رادان: انتقال سفارت آمریکا، روند نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۹۰۷

امروز مسئولان ما بیشتر از گذشته می‌فهمند که نباید به آ‌مریکایی‌ها و خارجی‌ها اعتماد کنند. آن کاری که می‌شود برای اعتلای انقلاب و پیشرفت کشور کرد، حضور مردمی و باور مردم خودمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر این‌که آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس چه اهدافی را دنبال می‌کرده است، گفت: باور قلبی من این است که آمریکا با این خطای بزرگی که انجام داده هم اسرائیل را به سمت نابودی نزدیک‌تر کرده و هم نشان داد که از جهت سیاسی هیچ عمق و فهم سیاسی ندارد. 

وی ادامه داد: طبیعی است که امروز همه مردم مسلمان جهان این واقعیت را می‌فهمند که شعارهای بشر دوستانه آمریکا طبل توخالی بوده و هیچ ارزشی نداشته است.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: انتقال سفارتخانه ثابت کرده است که تنها چیزی که برایش ارزش قائل نیست خون مسلمان‌ها، راه مسلمان‌ها و اراده‌ مسلمان‌ها است.

سردار رادان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به اینکه آمریکا از برجام خارج شده و ما را با تحریم‌های جدید روبه‌رو کرده است، چقدر لازم است مسئولان سیاسی کشور باهم اتحاد داشته باشند، پاسخ داد: من در ابتدا از شما می‌پرسم که آیا آمریکا در برجام بوده است که از برجام خارج شود؟ این امری است که باید به آن توجه شود. اما نکته مهم این است که امروز مسئولان ما بیشتر از گذشته می‌فهمند که نباید به آ‌مریکایی‌ها و خارجی‌ها اعتماد کنند. آن کاری که می‌شود برای اعتلای انقلاب و پیشرفت کشور کرد، حضور مردمی و باور مردم خودمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز