خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت جامعه اسلامی مهندسین از مردم برای حضور در روز قدس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۷۱

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

به توفیق الهی، این روز قدس از روزهای قدس سال‌های گذشته، قوی‌تر و پُرشورتر برگزار خواهد شد. مقام معظم رهبری

روز قدس نماد آزادی‌خواهی، عدالت‌‌‌طلبی، ظلم‌‌ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت‌‌‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌‌‌خواهان بکشند. امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران با درایت و دوراندیشی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روزی جهانی برای اقامه دعوی علیه غاصبان صهیونیست و اربابانشان در دنیا بدل ساخت.

امروز آرمان قدس شریف دیگر نه یک مسأله عربی بلکه هدف بزرگ جهان اسلام است. تمام تلاش‌‌‌هایی که روسای حکومت‌‌های وابسته عربی در سال‌‌‌های گذشته برای عربی جلوه دادن موضوع آزادی فلسطین از خود نشان دادند، امروز در ورای سیاست‌‌‌های کثیف سازشکارانه آنها رنگ باخته و حنای آنان که در پس پرده دست سازش با صهیونیست می‌‌‌دهند برای ملت‌‌‌های مسلمان رنگی ندارد. حکام سعودی و دیگر رژیم‌‌‌های مرتجع قدس شریف را به بهای ناچیز لبخند ترامپ و حمایت امریکا و اذنابش فروختند اما تا ابد لکه ننگی بزرگ بر دامان خود نشاندند. مساله انتقال سفارت امریکا از تل‌‌آویو به قدس و سکوت حکام مرتجع، دیگر آبرویی برای آنان باقی نگذاشته است.

شاید آن روز که امام راحل عظیم‌‌‌الشأن جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامید و ملت‌‌‌های مسلمان را به خروش علیه استکبار و غاصبان فلسطین فراخواند، امروزی را می‌‌‌دید که حاکمان بی‌‌‌لیاقت و خائن به آرمان قدس شریف خیانت می‌‌‌کنند و ملت فلسطین درمی‌‌‌یابند که برای آزادی قدس راهی جز مقاومت وجود ندارد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌‌‌الله خامنه‌‌‌ای، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و از تمامی اقشار خصوصا مهندسین متعهد و فرهیخته کشور دعوت می‌کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و دوشادوش ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز