خبرگزاری کار ایران

ابقای مدیریت شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۲۲

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) طی حکمی مهندس احمدزمانی گندمانی مدیر شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین را ابقاء کرد.

به گزارش ایلنا مرتضی لطفی مدیرعامل شستا، در این حکم با تاکید بر پیشبرد اهداف و سیاستهای مجموعه تأمین اجتماعی، تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه آن شرکت و قانون تجارت ،رعایت صرفه و صلاح این شرکت و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) را خواستار شد.

مهندس احمدزمانی گندمانی با دارا بودن مدرک مهندس مکانیک وکارشناسی ارشدمدیریت طی سالهای گذشته مدیرکلی سازمان صنایع و معادن مازندران، معاون سازمان صنایع و معادن چهار محال بختیاری، معاونت سازمان صنایع کوچک، مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران، معاون شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی چهار محال بختیاری و مدیریت شرکت حمل ونقل تأمین را عهده دار بوده اند.

وی همچنین علاوه بر عضویت در جامعه اسلامی مهندسین و سازمان نظام مهندسی تهران، در تعدادی از شرکتهای بنیاد مستضعفان و درشرکتهای نساجی قائم شهر، احرار آزادگان، شرکتهای صنعتی اصفهان و مازندران، شرکتهای ساختمانی آکام و اصفهان و شهرکهای صنعتی فیروز کوه بعنوان عضو هیأت مدیره انجام وظیفه کرده اند. عبداله شیر محمدپور گرجانی، احمد ترک نژاد ، کریم فروزان و سعید عبودی سایر اعضای هیات مدیره این شرکت معرفی شده اند.

 

روابط عمومی شستا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز