خبرگزاری کار ایران

حکیمی پور در قم:

جریان اصلاحات نباید از مطالبه اقشار ضعیف جامعه دور بماند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۱۶

دبیرکل حزب اراده ملت ایران، با بیان این که شاکله و ساختار تصمیم گیری و تصمیم سازی اصلاح طلبان مشکل داشته و باید مورد بازنگری قرار بگیرد، گفت: جریان اصلاح طلب ایران نباید از مطالبات جامعه و اقشار ضعیف دور باشد.

به گزارش ایلنا از قم، احمد حکیمی پور، دوشنبه شب در سومین کنگره استانی حزب اراده ملت ایران در قم که با حضور آیت الله موسوی تبریزی، جمعی از مسئولین استانی، برخی فعالان سیاسی و همچنین اعضای این حزب در سالن اجتماعات خانه معلم قم برگزار شد، اظهار داشت: اگر یک کشور و جریان با تحولات روز برخورد فعال و عقلانی نداشته باشد، تحولات الزامات خود را دارند و آن کشور و جریان از تحولات عقب خواهند ماند.

وی با بیان اینکه ویژگی رفتاری اصلاح طلبان باید صداقت، شفافیت، پاسخگویی، پاک دستی و تبعیت از قانون و خردجمعی باشد، اظهار داشت: جریان اصلاحات یک جریان ریشه‌دار است و ما نباید با سهل‌انگاری از گفتمان حقیقی این جریان دور بمانیم و جریان اصلاحات به سازوکاری برای کسب قدرت و مقام و منصب در کشور تبدیل شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران از فراکسیون اصلاحات در مجلس شورای اسلامی خواست تا حضوری فعال‌تر و منسجم‌تر در تحولات پارلمانی داشته باشند.

وی ادامه داد: ساختار تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی اصلاح‌طلبان مشکل داشته و باید مورد بازنگری قرار بگیرد تا به سمت فردگرایی و منفعت‌گرایی و کسب پست و ثروت کشیده نشود.

حکیمی‌پور با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلبان در کشور نباید از مطالبات جامعه و اقشار ضعیف دور باشد، تصریح کرد: باید سازوکاری در جریان اصلاح‌طلبی را پیگیری کنیم که منجر به ایجاد نهادهای حزبی شود.

وی در پایان تأکید کرد: جریان اصلاح‌طلب باید پس از انتخابات ریاست جمهوری، با ارزیابی گذشته و احصاء نقاط ضعف و قوت، گفت‌وگوی درون جریانی را به صورت جدی دنبال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز