خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از محبوبه شایانی‌فر؛

مظلوم‌ترین رییس‌جمهور دنیا

محبوبه شایانی‌فر، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار استان قم در یادداشتی به اهانت عده‌ای از افراد علیه روحانی در جریان راهپیمایی روز قدس در تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت خانم محبوبه شایانی‌فر، به شرح زیر است:

بیت‌المقدس را صهیونیست‌ها اشغال کرده‌اند. آنها سالهاست می‌کشند و جنایت می‌کنند در حالی که قدرتمندان جهان همچنان در برابر این همه ظلم و بی‌عدالتی چشم و گوش بسته و بی‌تفاوتند. مردم ما همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و هستند.

روز قدس نمایشگر این همدردی ست، اما امسال مراسم روز جهانی قدس اتفاق ویژه‌ای داشت؛ اتفاقی که نشان داد در ایران اسلامی، هم می‌توان بالاترین مقام اجرایی کشور بود و هم مظلوم‌ترین شهروند همان جامعه! آری تندروها خشمگین از نتایج انتخابات، باز هم لجام گسیخته به منتخب مردم هجوم برده و او را به توهین و ناسزا گرفتند؛ دلواپسان، رییس جمهور را آخوند آمریکایی خطاب کرده و شعار مرگ بر منافق سر می‌دهند!

واقعا جزای چنین رویکرد زشت و بدور از تعقلی، آن هم در روزی که نام پر طنین و بلند آوازه قدس را یدک می‌کشد، چه می‌تواند باشد؟ آیا با توهین‌کنندگانبرخورد می‌شود؟ اگر پاسخ مثبت باشد که باید باشد، بدیهی‌ترین اتفاق ممکن خواهد بود، چرا که شان و منزلت رییس قوه مجریه یک کشور نبایستی مورد هجمه عده‌ای عنصر خودسر و هتاک واقع شود؛ چنین جرمی مصداق بارز عناد و دشمنی با جمهوری اسلامی و مسوولان این نظام مقدس است.

این جماعت ید نسبتا طولایی در این گونه اعمال بزهکارانه دارند؛ اخلال در سخنرانی‌های بزرگانی نظیر سخنرانی مرحوم آیت الله هاشمی و همچنین یادگار امام(ره)، اخلال در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اهانت به رئیس مجلس، حمله به سفارت عربستان و ایجاد هزینه‌های فراوان برای منافع و مصالح ملی و بسیاری دیگر از این دست اقدامات، همگی برخاسته از نگاه بسته و انحصار طلب کسانی است که جز با ابزار آشوب و توهین و تنش، نمی‌توانند راهی برای از میدان به در کردن رقبای خود در بازی سیاست بیابند و عجبا که هنوز یک ماه از روزی که ملت ایران دست رد به سینه این روش‌ها زد، نگذشته، و بازهم شاهد اصرار جماعتی قلیل بر ادامه این تنش‌زایی‌ها هستیم.

آمرین این جریان ظاهرا خود را دلسوز و مدافع ولایت و انقلاب قلمداد می‌کنند، در حالی رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در مورد اینگونه اعمال گوشزد نموده و طرفین را برحذر داشته‌اند. بازخوانی نظر صریح رهبر انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولان نظام هم خالی از لطف نیست "...این را هم عرض بکنیم؛ این که من از بعضى مسئولان و سران کشور گله‌گزارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم. بارها به کسانى که می‌توانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند..." . ۲۸ بهمن ۱۳۹۱

باید حساب تفرقه افکنان و تندروهای هتاک را از افراد مؤمن به انقلاب و جمهوری اسلامی جداکرد و بر مسئولان است که نسبت به تخلفاتی که این افراد مرتکب می‌شوند، موشکافانه و دقیق‌تر رسیدگی شود؛ و احتمال دهند که در ورای هر عمل ایشان ممکن است نقشه و ترفندی از سوی دشمنان کشور نهفته باشد. همین که پس از اعلام نتایج انتخابات، عده‌ای رأی اکثریت را بر نتابیده و از همان ابتدا مخالف خواست و اراده ملت سخن گفته و عمل کردند، نشان از نفوذ دشمن در حلقه برخی به اصطلاح صاحبان تریبون در ایران داشته است؛ آنها و خواسته و یا ناخواسته تبدیل به بلندگویی شدند تا سلامت و اصالت رأی حداکثری و پیروزمندانه مردم را خدشه دار کنند.

کشور ما به لطف رهبری شایسته رهبر انقلاب و توان اجرایی بالای دکتر روحانی و هیأت وزیران، در مسیر رشد و بالندگی گام بر میدارد؛ در هموار شدن این مسیر که بر اثر اشتباهات محاسباتی مجریان قبلی صعب شده و غیر قابل عبور می‌نمود، تلاش‌ها و صبوری‌های بسیاری صورت گرفته است؛ اگر ریاست جمهوری در برابر اتهامات ناروا و یاوه‌گویی‌های بی اساس بدون انقطاع، سکوت کرده، تنها به این امید است که اخلاق، پیش اختلاف سلیقه‌های سیاسی رنگ نبازد؛ او به این خاطر مخالفان را از خود نمی‌راند، چون همه ایرانی‌ها را جزئی از نفوس این سرزمین می‌داند؛ منتقدین را سرکوب نمی‌کند و حتی در مقابل زشت ترین رفتارها، کاری جز لبخند به نمایش نمی‌گذارد. او مظلوم ترین رییس جمهور دنیاست که حتی در سرزمین مادری اش هم مورد ظلم واقع می‌شود، و دریغا که ابزاری جز صبوری و متانت برای مقابله با این جریانات ناصواب ندارد. علی برکت الله

کد خبر : ۵۰۴۵۴۷