خبرگزاری کار ایران

اولیانوف خبر داد؛

تاکید پوتین بر پایبندی مسکو به برجام/ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آماده اقدام جدی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۶۸۱

نماینده ثابت روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی به خبرنگاران گفت: پوتین بر آمادگی روسیه به ادامه پایبندی به تعهداتش در برجام علی رغم خروج آمریکا از این توافق پافشاری می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس روسیه، ولادیمیر پوتین بر پایبندی کشورش به برجام تاکید کرد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده ثابت روسیه در آژانس انرژی اتمی در وین پس از دیدار بین ولادیمیر پوتین و یوکیا آمانو دبیر آژانس بین‌المللی به خبرنگاران گفت: مسکو بر پایبندی‌اش به توافق هسته‌ای تاکید می‌کند.

وی گفت: با توجه به اینکه ایران نگران است، پوتین بر آمادگی روسیه به ادامه پایبندی به تعهداتش در برجام علی‌رغم خروج آمریکا از این توافق پافشاری می‌کند.

اولیانوف به خبرنگاران گفت: «آژانس انرژی اتمی آماده اقدام جدی در محدوده صلاحیت‌هایش با توجه به ساختار و قواعد اداره سازمان‌هایی نظیر آژانس بین المللی انرژی اتمی است. آنچه مهم است این است که آمانو تا امروز پایبندی ایران به تعهداتش در برجام را تایید کرده است.»

بر اساس گفته‌های اولیانوف تحلیل‌گران بر این باور هستند که خروج آمریکا از برجام بر مذاکرات حل و فصل معضل کره شمالی تاثیر منفی خواهد گذاشت. با این حال پوتین و آمانو در این باره گفت‌وگویی نداشتند.

 

تماینده ثابت روسیه در آژانس انرژی اتمی در وین پس از دیدار بین ولادیمیر پوتین و یوکیا آمانو دبیر آژانس بین المللی به خبرنگاران گفت: مسکو بر پایبندی اش به توافق هسته ای تاکید میکند.

او گفت: با توجه به اینکه ایران نگران است، پوتین بر آمادگی روسیه به ادامه پایبندی به تعهداتش در برجام علی رغم خروج آمریکا از این توافق پافشاری میکند.

اولیانوف به خبرنگاران گفت: آژانس انرژی اتمی آماده اقدام جدی تر در محدوده صلاحیت هایش با توجه به ساختار و قواعد اداره سازمان هایی نظیر آژانس بین المللی انرژی اتمی است. آنچه مهم است این است که آمانو تا امروز پایبندی ایران به تعهداتش در برجام را تایید کرده است.

بر اساس گفته های اولیانوف تحلیل گران بر این باورند که خروج آمریکا از برجام بر مذاکرات حل و فصل معضل کره شمالی تاثیر منفی خواهد گذاشت.با این حال پوتین و آمانو در این باره گفت و گویی نداشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز