خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک شمخانی به مناسبت برگزاری موفق انتخابات پارلمانی در لبنان

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۶۷۴

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی طی پیامی به دولت و مردم لبنان، برگزاری انتخابات امن و سرنوشت‌ساز پارلمانی در این کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،‌ در پیام علی شمخانی آمده است: فراهم شدن شرایط امن و با ثبات برای برگزاری انتخابات پارلمانی در لبنان پس از وقفه طولانی، حاصل جانفشانی نیروهای مسلح و مجاهدت رزمندگان حزب‌الله در مبارزه با داعش و جریان‌های تکفیری و تروریستی و ایجاد امنیت برای مشارکت آحاد مردم و گروه‌‌های لبنانی برای تعیین سرنوشت کشورشان است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز ملت رشید و مقاوم لبنان با پشت سر گذاردن توطئه‌‌‌های رنگارنگ جبهه غربی -عبری - عربی با مشارکت آگاهانه در انتخابات پارلمانی، دستاوردهای مبارکی را که حاصل خون شهدای گرانقدر مقاومت است با بهره‌‌‌گیری از بلوغ سیاسی خود در مسیر توسعه و پیشرفت کشورشان به کار گرفته‌‌اند.

این پیام می‌‌افزاید: قطعا استمرار روندهای قانونی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و شکل‌دهی ساختارهای سیاسی، ضمانت‌‌‌بخش استقرار و امنیت و ثبات در کشور دوست و برادر لبنان خواهد بود.

در پایان این پیام تاکید شده است: جمهوری اسلامی ایران همچون مراحل سخت و دشوار گذشته در کنار مردم لبنان و حاکمیت برآمده از اراده آنان خواهد بودو همه مساعی خود را برای تداوم ثبات و استمرار مسیر عزت و سربلندی مردم شریف لبنان بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز