خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح پاسخگوی هرگونه تهدید و تجاوز دشمنان ایران اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۷۲۳

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح با آمادگی بالای خود پاسخگوی هرگونه تهدید و تجاوز دشمنان ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به استان خوزستان در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ نیروی مخصوص امام حسن(ع) سپاه در بهبهان اظهار کرد : امروز نیروهای مسلح با امادگی بالای خود پاسخگوی هرگونه تهدید و تجاوز دشمنان ایران اسلامی هستند.

وی افزود : پس از ۴۰ سال، آمریکای جهانخوار ، رژیم صهیونیستی غاصب و مرتجعین منطقه به دنبال تهدید و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند ، اما نتوانستند حتی ضربه ای کوچک به ایران اسلامی وارد کنند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: رشادت و شهادت فقط مختص دوران دفاع مقدس نیست و خوزستان سرزمین شهادت و میعادگاه شهیدان و مدافعان حرم می باشد.

 سرلشکر باقری همچنین در جریان سفر خود به استان خوزستان، از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر آبادان بازدید کرد.

وی در بازدید میدانی از اولین و بکرترین آثار باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر آبادان قرار دارد، اظهار داشت: فضای بسیار بکر و مستندی از دوران دفاع مقدس در این نقطه از شهر آبادان وجود دارد که باید مواظب بود تا دستخوش تغییرات اساسی نشود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان کرد : بهترین راه برای حفظ و معرفی این آثار، نگهداری و مرمت آن‌ها به گونه‌ای است که ماهیت و تاثیر‌پذیری آن باقی بماند.

سرلشکر باقری همچنین از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهر آبادان به‌عنوان یک نقطه مطلوب گردشگری یاد کرد و خواهان معرفی بیشتر این منطقه به نسل جوان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز