خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک:

امروز ایران اسلامی در نقطه اوج قدرت و صلابت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: امروز ایران اسلامی در نقطه اوج قدرت و صلابت قرار دارد.

حسین قاسی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگی مقدسی دانست که ریشه در باورهای عمیق مذهبی مردم ایران دارد.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک با اشاره به صلابت و اقتدار رزمندگان در دفاع از میهن عزیزمان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی گفت: مردم ایران به‌ویژه جوانان این مرز و بوم در ایام جنگ ثابت کردند که با نیروی ایمان و اخلاص و با پشتوانه عزم و اراده و توکل به خداوند متعال نه تنها می‌توان ریشه ظلم و تجاوز را خشکاند بلکه می‌شود مسیر پیشرفت در عرصه‌های گوناگون از جمله ورزش را پیمود.

وی ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در نقطه اوج قدرت و صلابت قرار دارد، مرهون جان‌فشانی‌های جوانان و دلیرمردانی است که از جان خود گذشتند تا هموطنانشان در آزادی و امنیت زندگی کنند.

این مسئول اضافه کرد: باید به پاس خون شهدا و صبر خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان امروز انتقال دهیم و فرهنگ مقدس ایثار و شهادت را تبلیغ کرده و در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی گامی بلند برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز