خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دیدار وزیر اقتصاد ترکیه:

تسریع و تسهیل همکاری‌ها برای ارتقای بیشتر مناسبات اقتصادی تهران – آنکارا ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۵۳۷

رییس دفتر رییس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد ترکیه با بررسی راههای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و تجاری تهران - آنکارا، برلزوم سرعت بخشیدن و تسهیل در روند افزایش سطح همکاری های اقتصادی دو کشورتاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در دیدار نیهات زیبکچی با اشاره به اشتراک نظر دو کشور بر ضرورت توسعه روابط تجاری و اقتصادی، گفت: جمهوری اسلامی ایران استفاده از تمامی ظرفیت های توسعه روابط دو کشور در همه ابعاد اقتصادی را به نفع دو ملت و ملت های منطقه می داند.

رییس دفتر رییس جمهور، تقویت روابط بانکی در مسیر توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با فعالتر شدن کمیسیون مشتر ک همکاری های اقتصادی و توسعه هر چه بیشتر مناسبات بانکی می توان در روند افزایش حجم و سطح روابط اقتصادی دو کشور شتاب ایجاد کرد.

نیهات زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کشورش هیچ مانع و محدودیتی در تحکیم مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران ندارد، گفت: مصمم هستیم با توسعه مناسبات بانکی سطح روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش توسعه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز