خبرگزاری کار ایران

واکنش واعظی به اظهارات آیت‌الله جنتی/ قبل از طرح مسائل در تریبون‌های عمومی، صحت و سقم اطلاعات استعلام شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۹۳۵

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت به رفع دغدغه‌های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات امروز آیت‌الله جنتی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت به رفع دغدغه‌های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.

وی افزود: دولت یکپارچه و انقلابی است و اکثر اعضای ارشد دولت همت خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب به کار گرفته‌اند و در این راه مصمم هستند و به آن افتخار می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: انتظار دولت و توقع مردم این است که صحت و سقم اطلاعات و نامه‌هایی که از مسیرها و با انگیزه‌های مختلف به دست بزرگان می‌رسد، قبل از طرح در تریبون‌های عمومی از مسئولان دولت استعلام شود.

واعظی خاطرنشان کرد: شخصا هم آمادگی دارم چنین مواردی را بررسی و پاسخ دهم و منطقی است که اگر قرار است ادعایی در خصوص رئیس محترم جمهوری و دولت از تریبون‌های مهم ملی مطرح شود، پاسخ و توضیحات دولت هم بیان شود تا اطلاعات مخدوش و اثبات نشده موجب بی اعتمادی مسئولان و دستگاه‌ها به یکدیگر و لطمه به سرمایه اجتماعی نظام اسلامی نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز