خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور:

دادگستری‌ها امکان پیگیری حقوق عامه را در اختیار دادستان‌ها قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۶۱۷

معاون دادستان کل کشور گفت: حقوق عامه در همه استانها اولویت بندی شود و اولویت منطقه‌ای و استانی خیلی موثر است.

به گزارش ایلنا، محمد جواد حشمتی معاون دادستان کل کشور در پانزدهمین همایش روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور با اشاره به تدوین دستورالعمل حقوق عامه، ضمن قدردانی از حمایت‌های دادستان کل کشور از تعیین معاون ویژه در دادسراهای سراسر کشور برای پیگیری حقوق عامه خبر داد.

وی با بیان این‌که دادستان‌ها با درایت و تدابیر به موضوعات ورود کرده، حضور دادستان‌ها در صحنه را در کاهش جرایم بسیار موثر و معجزه آسا دانست.

معاون دادستان کل کشور در حقوق عامه از روسای کل دادگستری ها خواست تا با عنایت ویژه ای امکانات لازم را برای پیگیری حقوق عامه در اختیار دادستان ها قرار دهند.

وی با اشاره به ضرورت تثبیت مالکیت‌ها در دولت به دادستان‌ها توصیه کرد که در شوراهای حفظ حقوق بیت المال این موضوع را پیگیری کرده و با اجرای طرح کاداستر مستندسازی صورت گیرد.

معاون دادستان کل کشور  با بیان این‌که حقوق عامه باید به معنای واقعی حفظ شود، بیان داشت:  قانون تکلیف دادستان‌ها را مشخص کرده است به عنوان مثال قانون هوای پاک لازم الاجرا است و می تواند در بحث جلوگیری از آلودگی خواهد کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: حقوق عامه در همه استان‌ها اولویت بندی شود و اولویت منطقه‌ای و استانی خیلی می تواند کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز