خبرگزاری کار ایران

«امیری اصفهانی» بعنوان معاون سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۱۹

مراسم معارفه مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور که با حضور حجت الاسلام منتظری برگزار شد مهدی امیری اصفهانی به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی معرفی و از زحمات امین حسین رحیمی تقدیر و تشکر شد.

معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور به پیشنهاد دادستان کل کشور و تایید و ابلاغ رییس قوه قضاییه از امروز کار خود را آغاز کرد.

در این مراسم دادستان کل کشور در سخنان کوتاهی با تاکید بر جایگاه و وظایف خطیر دادستانی کل کشور بر لزوم تعامل،همفکری و هم افزایی بیشتر به منظور انجام هر چه بهتر امور تاکید کرد.

حجت الاسلام منتظری، معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور را  فردی با تجربه و دارای تعهد دانست و برای امیری اصفهانی در مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

دادستان کل کشور همچنین از زحمات رحیمی معاون سابق سیاسی و امنیتی دادستانی کل تشکر کرد و گفت: امیدوارم ایشان در مسئولیت های آینده خود نیز همچنان که در دادستانی کل ثمربخش بودند، موفق و منشا خدمات ارزنده باشند.

در پایان این مراسم ابلاغ معاون جدید سیاسی و امنیتی دادستانی کل به وی ارائه و با تقدیم لوحی از زحمات معاون سابق دادستان کل نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز