خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه:

مسکو و اتحادیه اروپا در هر شرایطی به تعهداتشان در برجام پایبندند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۳۹

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرده که مسکو و اتحادیه اروپا در صورت اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران همچنان به تعهداتشان در برجام پایبند خواهند ماند و روسیه با هر اقدامی در جهت تضعیف برجام مخالف است.

به گزارش ایلنا، اسپوتنیک روسیه در یادداشتی به اظهارات روز گذشته محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و نوشت: ظریف هشدار داده که واکنش جامعه به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برای واشنگتن ناخوشایند خواهد بود و آمریکا از این تصمیم پشیمان خواهد شد. 

این رسانه با اشاره به نامه ۵۰۰ نماینده بریتانیا، فرانسه و آلمان به کنگره آمریکا نوشت: اظهارات ظریف پس از نامه این ۵۰۰ نفر به کنگره آمریکا مبنی بر بازنگری در تصمیم ترامپ برای خروج از برجام مطرح شده است. 

بر اساس این گزارش، «هیدر نائورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته که کاخ سفید تصمیمش را در آینده و قبل از ۱۲ ماه می  درباره برجام اعلام خواهد کرد. 

اسپوتنیک نوشت: «سایر امضاکنندگان توافق هسته‌ای یعنی روسیه، چین، بریتانیا، فرانسه و آلمان همه به موضع ترامپ درباره توافق هسته‌ای اعتراض دارند و معتقدند این توافق کارساز بوده است.»

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرده که مسکو و اتحادیه اروپا در صورت اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران همچنان به تعهداتشان در برجام پایبند خواهند ماند و روسیه با هر اقدامی در جهت تضعیف برجام مخالف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز