خبرگزاری کار ایران

عراقچی در دیدار ریابکوف مطرح شد؛

عزم ایران برای حراست از حقوق خود/ اقدامات مخرب آمریکا در بی‌اعتنایی به چندجانبه‌‌‌گرایی و تعهدات بین‌المللی مردود است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۵۱

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح مواضع کشورمان پیرامون تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌های مستمر بین طرفین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رایزنی‌های دوره‌ای جمهوری اسلامی ایران و روسیه پیرامون برجام و سایر موضوعات مورد علاقه طرفین، معاونان وزیر امور خارجه دو کشور طی دیداری صبح چهارشنبه شنبه در تهران در مورد آخرین تحولات مربوط به برجام و مسائل بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح مواضع کشورمان پیرامون تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌های مستمر بین طرفین تاکید کرد.

وی همچنین با تشریح مواضع کشورمان درخصوص برجام، اقدامات مخرب و غیر مسئولانه هیات حاکمه آمریکا در بی اعتنایی به چندجانبه‌‌‌گرایی و تعهدات بین‌المللی این کشور را مردود دانسته و بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای حراست از حقوق حقه خود تاکید کرد.

سرگئی ریابکوف، وزیر امور خارجه روسیه هم در این دیدار با پر اهمیت توصیف کردن مشورت‌های دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران، رویکرد مسئولانه کشورمان در ایفای تعهدات برجامی خود را مورد تمجید قرار داده و تاکید کرد که هیچ کشوری نباید به خود اجازه بدهد که با تفاسیر و مطالبات یکجانبه، مبانی پذیرفته شده حقوقی بین‌المللی و دیپلماسی را مخدوش نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز