خبرگزاری کار ایران

بررسی طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخابیه نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۸۶

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، از بررسی طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخابیه نمایندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی‌حسینی، در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح و لوایح ذیل در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید، این لوایح عبارت است از؛ لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی و دولت مجارستان، لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی و دولت جمهوری چک.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین لایحه موافقت نامه چارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه، لایحه تصویب تشریفات مربوط به اصلاح بند (الف) ماده ۵۰ و ماده ۵۶ کنوانسیون هواپیمایی کشوری بین المللی به تصویب نمایندگان حاضر در کمیسیون رسید.

نقوی حسینی یادآور شد: در ادامه جلسه، طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش نمایندگان مجلس از ۳۰ نماینده به ۲۰ نماینده نیز مورد بحث قرار گرفت. امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در جلسه کمیسیون حضور یافت و گزارشی از وضعیت توان رزم نیروی زمینی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ادامه اعضای کمیسیون نیز ضمن تبریک این مناسبت نقطه نظرات خود را در تقویت نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز