خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی به ایلنا خبر داد؛

آغاز نشست غیرعلنی امروز مجلس با محوریت بحران آب / ارائه گزارش وزرای نیرو، کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست به نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۹۹

نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از آغاز نشست غیرعلنی امروز مجلس با محوریت بحث مشکلات آبی در سد «دز» با حضور وزرای نیرو، کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آغاز نشست غیرعلنی صبح امروز با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست اظهار داشت: پیرو اعلام قبلی از لحظاتی پیش نشست غیرعلنی مجلس با محوریت بحث بحران آب آغاز شد.

این نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مطابق برنامه قبلی مسئولان حوزه نیرو و آب کشور ازجمله رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست به‌عنوان مهمان حضور دارند و احتمالاً همچون جلسات مشابه علاوه بر ارائه گزارش این عزیزان، تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان مرکز پژوهش‌ها نیز اظهارنظر خواهند کرد.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: جلسه بدون هیچ مشکلی درحال برگزاری است و موضوع اصلی جلسه نیز مسائل مربوط به سد «دز» عنوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز