خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

سرلشکر صفوی درگذشت برادر معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۰۶

سردار صفوی با صدور پیامی درگذشت مرحوم علیرضا صبوری برادر معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشگر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت مرحوم حاج علیرضا صبوری، برادر معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار دکتر اصغر صبوری

معاون محترم هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه

سَلامٌ عَلَیکُم بِمَا صَبَرتُم

خبر درگذشت اخوی گرامیتان مرحوم حاج علیرضا صبوری، جانباز سرافراز و پرافتخار اسلام و ایران اسلامی واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان آن رزمنده دلاور، مؤمن و با تقوی که در طول سالهای دفاع مقدس همدوش برادران شهیدش جنگید و به فیض جانبازی نائل و پس از آن منشاء خدمات خالصانه و ارزشمندی بود؛ ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به خداوند منان التیام نمی بخشد.

زهی سعادت آن مرحوم مغفور که عمری را با پارسایی و عشق و ارادت صادقانه به اهل بیت(س) خصوصاً حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سپری نمود و عاقبت جهان فانی را وانهاد و به عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت؛ تا در جوار اولیاء و در کنار برادران شهیدش سکنی گزیند.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان (همسر محترمه، فرزندان و... آن مرحوم) تسلیت عرض نموده و از آستان اقدس ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صالحین، صدیقین و اخوان شهیدش و برای جنابعالی، خانواده محترم و فرزندان ایشان و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز