خبرگزاری کار ایران

هیات وزیران در قالب ضوابط اجرایی بودجه ۹۷ مصوب کرد؛

الزام همه استفاده‌کنندگان از بودجه به ارائه عملکرد مطابق نظام جامع نظارت به سازمان برنامه

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۳۹

بررسی و تصویب ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۷ کل کشور به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه از دیروز در جلسه هیئت وزیران آغاز شده است.

به گزارش ایلنا،‌ بررسی و تصویب ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۷ کل کشور به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه از دیروز در جلسه هیئت وزیران آغاز شد و براساس یکی از بندهای مصوب دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی و اشخاص حقوقی که به نحوی از انحاء از بودجه کل کشور استفاده نموده­‌اند، موظف شدند عملکرد خود را مطابق نظام جامع نظارت به سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه نمایند.

دولت  دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد اجرای مصوبات ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اعم از بسته‌ها، برنامه‌ها، طرح‌ها، پروژه‌ها را در سال ۱۳۹۷ در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار داده و منابع لازم برای مدیریت و اجرای آنها را از محل اعتبارات خود شامل منابع داخلی و مصوب ابلاغی و تسهیلات بانکی با رعایت قوانین و مقررات مربوط تأمین نمایند.

 همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف شده است  به منظور همسان­‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری، نسبت به شناسایی و فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیر منقول مازاد دستگاه های اجرایی (به استثنای اموال مشمول واگذاری موضوع قانون اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی تا پایان تیر ماه سال جاری و واریز آن به حساب­ های مربوطه نزد خزانه­ داری کل کشور اقدام نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز