خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش مصرف تولیدات داخلی را در اولویت قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۲۴۵

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در نیروی زمینی امسال نیز مصرف تولید داخلی را در اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های تیپ ۷۱ ابوذر اظهار داشت: سالی را که پشت سر گذاشتیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال بسیار پر فراز و نشیبی بود که فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات نوروزی نیز به آن اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته عزیزانی در کنار ما بودند و الان خفته در خاک هستند، افزود: در این لحظه از تحویل سال جدید آنها را فراموش نکنیم به ویژه شهدای عزیزمان که امنیت امروز را ما مدیون آنها هستیم .

امیر حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تاکید کرد: حمایت از تولید ملی بسیار مهم است که معظم له امسال را به این عنوان نامگذاری فرمودند. نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالاهای مصرفی را از تولیدات داخل فراهم و استفاده می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در سال جدید نیز ما در نیروی زمینی مصرف تولید داخلی را اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز