خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری:

اعزام چهار تیپ از ارتش به مناطق زلزله‌زده/ مسیر قصرشیرین - سرپل ذهاب در حال بازگشایی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۸۲

امیر سرتیپ حیدری از آمادگی بالگردهای ارتش برای خدمات رسانی به مصدومان زلزله کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه چهار تیپ به منطقه اعزام شده‌اند، گفت: دو تیپ ۳۵ و ۷۱ ارتش دیشب وارد منطقه شدند و مشغول عملیات هستند. امروز نیز تیپ‌های ۱۸۱ و ۲۱۸ به منطقه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ مصدوم در پادگان ابوذر مستقر شدند و آمبولانس‌های ارتش به سرعت مصدومان را به این پادگان منتقل می‌کنند، اظهار داشت: مهمترین موضوع برای ما آواربرداری و نجات مصدومان از زیر آوارهاست. امیدواریم بتوانیم تا امروز غروب تعداد بیشتری از مصدومان را از زیر آوار خارج کنیم چراکه اگر این زمان را از دست بدهیم ممکن است جان مصدومان که در زیر آوارها مانده‌اند به خطر بیفتد و آن‌ها را از دست بدهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بالگردها در حال پرواز هستند، تصریح کرد: ما منتظر هستیم تا از بهداری‌ها تماس گرفته شود و بالگردها را برای امدادرسانی به مناطق دوردست اعزام کنیم. در حال حاضر نیز ۱۲ بالگرد آماده پرواز هستند.

حیدری با بیان اینکه مهمترین مشکل مسدود بودن راه قصرشیرین ـ سرپل ذهاب به طرف کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مسیر نیز در حال بازگشایی است و می‌توانیم مصدومان را به صورت زمینی نیز منتقل کنیم اما اگر این مسیر نیز باز هم نشود با بالگردها می‌توانیم مصدومان را منتقل کنیم.

وی اضافه کرد: شهرستان سرپل ذهاب به ویژه در دشت ذهاب تلفات و ضایعات بسیاری داشتیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز