خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزایر سه‌گانه جزء جدایی‌ناپذیر ایران است/ در برابر کوچکترین طمع‌ورزی بیگانگان به این مرز و بوم قاطعانه می‌ایستم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۷۰

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی در مجلس با ارائه توضیحاتی درمورد یکی از توییت‌هایش که حدود ۱۰ ماه پیش و در جریان انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده بود، از پیگیری قانونی و طرح شکایت از یکی از چهره‌های اصولگرا خبر داد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتقادات شدیدی که طی روزهای گذشته در واکنش به یکی از توییت‌های این نماینده مجلس صورت گرفته و با هجمه انتقادی شدیدالحن برخی چهره‌های اصولگرا و کانال‌های تلگرامی نزدیک به طیف‌های افراطی این جریان مواجه شد، گفت: واقعیت این است که توییتی که اخیراً در برخی کانال‌های تلگرامی بازنشر شده و به‌شدت نیز مورد انتقاد قرار گرفته، مربوط به حدود ۱۰ ماه قبل است.

وی افزود: آقای قالیباف به‌عنوان یکی از کاندیداهای انتخاباتی درجریان انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری با طرح برخی شعارها و وعده‌های غیرقابل اجرا، مسائلی را با کلیدواژه «ما می‌توانیم» مطرح می‌کرد و توییت من نیز که همان زمان در اردیبهشت‌ماه منتشر شد، صرفاً‌ واکنشی طنزآمیز به این شعارها بود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان این‌که بازنشر یک توییت طنزآمیز قدیمی در شرایط کنونی و طرح انتقاداتی علیه وی به بهانه موضوعی که ۱۰ ماه پیش به اقتضای فضای سیاسی آن زمان بیان شده، محل شگفتی است، گفت: به نظر می‌رسد این اقدامات به‌نوعی واکنش به فعالیت‌های اخیر بنده بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که پرداختن به موضوع جزایر سه‌گانه جنوب کشور دلیل خاصی نداشته است، اظهار داشت: با آن توییت صرفاً قصد داشتم، با طرح امری محال، بعید و منفور، با لحنی هجوآمیز، تعریضی داشته باشم به شعارهای مطرح شده ازسوی یکی از کاندیداهای انتخابات. درواقع آن توییت صرفاً بر غیرقابل اجرا بودن چنین شعارهایی دلالت داشت.

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان این‌که باتوجه به شدت گرفتن هجمه‌ها و اتهام‌افکنی‌ها در چند روز اخیر قصد داشته زودتر از این، موضوع را ازطریق مراجع قانونی پیگیری کند، گفت: با این حال، از آن‌جا که در آستانه راهپیمایی وحدت‌آفرین ۲۲ بهمن و سی‌ونهمین جشن پیروزی انقلاب قرار داشتیم، تصمیم گرفتم موضوع را تا پس از اتمام این مراسم مسکوت قرار دهم اما باتوجه به تداوم اتهام‌زنی‌هایی که به نظر می‌رسد به‌صورت مدیریت شده علیه بنده دنبال می‌شود، قطعاً موضوع را از مجاری قانونی پیگیری خواهم کرد.

صادقی در عین حال یادآور شد:‌ این اقدامات نشان می‌دهد کفگیر دوستان به ته دیگ خورده است؛ چرا که برای پیشبرد پروژه‌ها و فضاسازی‌هایشان به سراغ توییتی می‌روند که حداقل ۱۰ ماه از زمان انتشارش گذشته است. البته من حق شکایت از این فرد را برای خود محفوظ دانسته و قطعاً به‌خاطر نسبت‌های ناروایی که داده‌اند، از ایشان شکایت خواهم کرد.

این عضو فراکسیون امید مجلس دهم همچنین با بیان این‌که مواضع و نظراتی مشخص در بحث خلیج فارس داشته و دارد، تاکید کرد: در گذشته در قبال رخدادهای مختلف درمورد خلیج فارس، چه در بحث رسانه‌ای و چه درحوزه تبیینی، اقداماتی مشخص داشته و اتفاقاً توییت‌هایی نیز منتشر کرده‌ام و در محکومیت رژیم صهیونیستی نیز همواره ثابت‌قدم بوده‌ام.

او اضافه کرد: حفظ تمامیت ارضی ایران و دفاع از وجب به وجب این خاک مقدس است و  جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک جزء جدایی‌ناپذیر ایران است و ما همان‌گونه که در دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم کف دست گرفتیم و دشمن متجاوز بعثی را از خاک خود بیرون راندیم، امروز هم در برابر کوچکترین طمع‌ورزی بیگانگان به این مرز و بوم قاطعانه خواهیم ایستاد.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً عموم افراد جامعه، این افراد و اقداماتشان را به‌خوبی شناخته و فریب این روش‌های منسوخ را نمی‌خوردند اما به هر حال ممکن است برخی از هواداران این افراد، تحت تاثیر این مسائل قرار گیرند که امیدوارم با روشنگری در این رابطه آنها نیز آگاه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز