خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی و نهمین جشن انقلاب/

قالیباف: اگر تخلفی در شهرداری سابق باشد، قوه قضاییه رسیدگی می‌کند/ عدم برخورد با فساد، باعث ضعف کارآمدی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۰۷

قالیباف در مورد اتهامات وارد شده نسبت به شهرداری دوران تصدی وی تصریح کرد: همانطور که گفتند اگر موردی باشد حتما قوه قضاییه رسیدگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن و سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب با حضور در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب ما سه رکن دارد، مردم اسلام و ولایت فقیه. انشاالله همیشه بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و ان‌شاءالله مشکلات مردم را حل کنیم و رضایتشان را به دست بیاوریم؛ چرا که رضایت مردم ، رضایت خداست.

وی افزود: حضور پرشور مردم مایه افتخار ماست و محبت و گذشت آنها را نشان می‌دهد که واقعا با تمام مشکلاتی که شاید بخش عمده‌ای از آن، ضعف ما مدیران باشد، مردم بزرگواری کرده و امروز که متعلق به کشور، انقلاب و اسلام و اساس خون شهدا و امام شهداست، پیمان مردم هموار مستحکم بوده و خواهد بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی، یادآور شد: طبیعتا مبارزه با فساد اساس کار است و اگر با فساد برخورد نشود، باعث ضعف کارآمدی و ایجاد مشکلات بیشتر می‌شود.

شهردار پیشین تهران ادامه داد: امیدوارم هم مسئولان در این راستا بیشتر تلاش کنند و هم مردم بیشتر در صحنه باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین یادآور شد: ان‌شاءالله که قوه قضاییه همانطور که به صحنه آمده، واقعا بتواند با این موضوعات برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

قالیباف در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد اتهامات شهرداری در دوران تصدی وی و همچنین در واکنش به گزارش شهردار جدید تهران درمورد این تخلفات، تصریح کرد: همانطور که گفتند اگر موردی باشد حتما قوه قضاییه رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز