خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی و نهمین جشن انقلاب/

اژه‌ای: هرقدر آمریکا عصبانی‌تر شود ملت ایران وحدت و انسجام بیشتری پیدا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۹۴

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هرچقدر آمریکا عصبانی‌تر می‌شود ملت ایران انسجام و وحدت بیشتری پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راه‌پیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز یوم الله است و مردم پیمانی را که با خدا بسته‌اند فراموش نکرده‌اند زیرا امروز موجب استقلال و عزت و افتخار ملت شد و نظام ستم‌شاهی سرنگون و نظام اسلامی برقرار شد.

وی با بیان اینکه یوم الله امسال با سال‌های گذشته به صورت محسوس تفاوت دارد، اظهار داشت: یکی از آنها ابراز خوشحالی و سرور توسط مردم بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب است که بسیار عجیب بوده و نشاندهنده نشاط الهی است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: مردم پیوندشان را با انقلاب و خدای خود با حضور در راه‌پیمایی نشان دادند و چنین شادی فقط در جشن ملی پیروزی انقلاب قابل مشاهده است.

اژه‌ای تمایز دیگر راه‌پیمایی امسال را شدت فشارها و عصبانیت امریکا و دشمنان نسبت به کشور دانست و تصریح کرد: هرچقدر امریکا عصبانی‌تر می‌شود ملت انسجام و وحدت بیشتری پیدا می‌کنند.

وی با قرائت جمله شهید بهشتی درباره امریکا خاطرنشان کرد: هرچقدر امریکا از ما عصبانی‌تر باشد مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می‌یابد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: مساله وحدت کلمه و حضور مردم از مسائل مهم در ۴ دهه گذشته است که به مسئولان نشاط و امید می‌دهد و موجب می‌شود دشمنان در مقابل وحدت مردم ناامید شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز