خبرگزاری کار ایران

نیروی دریایی ایالات متحده:

ناو آمریکایی پیام هشدار نیروی دریایی ایران را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۶۲۶

سخنگوی ستون پنجم نیروی دریایی آمریکا در واکنش به اظهارات معاون عملیات ارتش ایران، دریافت پیام هشدار از سوی نیروی دریایی ایران را تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس‌نیوز نیروی دریایی آمریکا به اظهارات سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش واکنش نشان داد.

سخنگوی رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) روز گذشته در جریان رزمایش نظامی در خلیج فارس اعلام کرده بود ۲ فروند ناو ائتلاف که به‌منظور پایش یگان‌های نیروی دریایی ارتش به محدوده رزمایش نزدیک شدند توسط پهپادهای این نیرو به‌صورت دقیق شناسایی شده و پس از اعلام به قرارگاه تاکتیکی رزمایش، هواپیماهای گشت و شناسایی با پرواز بر فراز ناوهای ائتلاف به آنها هشدار دادند و این ناوها منطقه رزمایش را ترک کردند.

«کلوهه مورگان» سخنگوی ستون پنجم نیروی‌های دریایی آمریکا در بحرین مدعی شد که نیروهای آمریکایی تنها یک پیام رادیویی از ناوگان دریایی ایران درباره برگزاری رزمایش در تنگه هرمز دریافت کردند .

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا با هرگونه رویارویی میان ناوگان دو کشور را رد کرد و مدعی شد: « یکی از ناوهای جنگی آمریکا در خلیج عمان روز دوشنبه پیامی دریافت کرده است. این ناو آمریکایی به ماموریت خود ادامه داده و عملیاتش را متوقف نکرده است.»

روز گذشته برخی رسانه‌های داخلی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه ناوگان ایرانی به ناو آمریکایی در خلال رزمایش دو روزه ارتش در تنگه هرمز هشدار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز