خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

درگیری لفظی نماینده رامهرمز و وزیر بهداشت / فریادهای محمدیان بر سر قاضی‌زاده هاشمی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۸۷

هنگامی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ‌گویی به سوال نماینده اصولگرای مشهد و کلات به صحن علنی مجلس آمده بود، مطالبه یک نماینده اعتدال‌گرای استان خوزستان منجر به بروز برخی حواشی در صحن شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در حالی که نمایندگان بررسی سوال نصرالله پژمانفر نماینده اصولگرای مشهد و کلات از سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در دستور کار داشتند، مکالمه نماینده رامهرمز و رامشیر با وزیر بهداشت منجر به ایجاد تنش مقطعی در صحن علنی شد.

بر این اساس درحالی که نمایندگان سوال نصرالله پژمانفر از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در دستور کار داشتند، اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر با حضور در کنار صندلی قاضی‌زاده هاشمی و با در دست داشتن برگه‌ای مسائلی را با این عضو کابینه دوازدهم درمیان گذاشت که این مسئله، منجر به بالاگرفتن درگیری لفظی میان این دو نفر شد.

در ادامه این گفت‌وگو میان اقبال محمدیان و قاضی‌زاده هاشمی، صدای نماینده رامهرمز و رامشیر بلند شد و سپس تعدادی از نمایندگان سعی کردند محمدیان را از کنار صندلی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دور کنند اما این نماینده مجلس در واکنش با صدای بلند گفت که تا امروز تحمل کردم اما از این به بعد نمی‌توانم.

محمدیان در ادامه کنار صندلی خود حضور یافت و دیگر نمایندگان استان خوزستان نیز با حضور در کنار صندلی این نماینده رامهرمز و رامشیر، با گفت‌وگو کرده و سعی کردند وی را آرام کنند.

در ادامه قاضی‌زاده هاشمی هنگامی که برای پاسخگویی به سوال پژمانفر پشت تریبون قرار گرفت، به این مسئله اشاره کرد و گفت: دوست عزیزمان قصد داشتند درباره مسائل حوزه انتخابیه‌شان مطالبی را بفرمایند که گفتم بگذارید، در حال حاضر به سوالات گوش دهم و پس از اتمام سوال به مطالب مطرح شده گوش خواهم داد.

مسعود پزشکیان نیز که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده داشت، گفت: آقایی وزیر در این رابطه قول دادند که پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز