خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌‎آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتساب تجمعات به منافقین و سلطنت‌طلبان اشتباه محرز است/پیام تجمعات مردم از جانب مجلس و دولت دریافت شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۴۰۵

نایب رییس فراکسیون نخست مستقلین ولایی با تاکید بر لزوم استفاده ازتمامی ظرفیت‌های نظام، انتساب این تجمعات را به منافقین و سلطنت‌طلبان اشتباه محرز دانست و با انتقاد از دلواپسان که به‌بهانه تخریب دولت، حاکمیت را زیرسوال بردند، گفت: امیدواریم عوامل ناراضی‌تراشی سر عقل بیایند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری تجمعات روز گذشته در اقصی‌ نقاط کشور اعلام کرد: فکر می‌کنم باید از ظرفیت‌ برخی مسئولان برای برقراری آرامش در جامعه استفاده کنیم. این افراد باید به میانه میدان بیایند.

باید از تمام ظرفیت‌های نظام استفاده کنیم

وی افزود: واقعیت این است که یکی از اشکالات کار ما این بود که از تمام ظرفیت‌های نظام استفاده نکردیم و عملکرد تدافعی داشتیم. باید از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و این افراد باید کمک‌حال حاکمیت باشند.

انتساب تجمعات به منافقین و سلطنت‌طلبان اشتباه محرز است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتساب چنین تجمعاتی به منافقینی که دستشان به خون ملت آغشته است یا نسبت دادن سلطنت‌طلبانی که ۴۰ سال با دارایی این ملت در کشورهای خارجی خوش‌گذرانی کردند، اشتباه محرز است و باوجود آن‌که این گروه‌ها سعی در مطالبه به مقصود هستند، مردم قطعاً به‌زودی پاسخ سنگینی به آن‌ها خواهند داد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل‌کشور همچنین یادآور شد: آن‌چه مسلم است، حرف مردم حق است و دولت‌ها باید دولت رفاه بوده و به فکر رفاه مردم باشند. فکر می‌کنم اتفاقاتی که افتاد منجر به آن خواهد شد که مجلس در بحث بودجه و همچنین در بحث هدفمندی با وسواس بیشتری نسبت به تصویب لایحه بودجه و به‌ویژه حذف یارانه‌بگیران اقدام خواهد کرد.

مردم بنابر اصل ۲۷ قانون اساسی با برگزاری تجمعات غیرخشونت‌آمیز حرفشان را بزنند

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: در همه جای دنیا به همین شکل است و وقتی مردم می‌بینند دولت به سمت ریاضت‌های اقتصادی پیش می‌روند، سعی می‌کنند حرفشان را به گوش حاکمیت برسانند و این درحالی است که بنابر اصل ۲۷ قانون اساسی باید تمهیداتی ایجاد شود که مردم بتوانند با برگزاری تجمعات غیرخشونت‌آمیز حرفشان را به گوش حاکمیت برسانند.

وی افزود: معتقدم یکی از اشکالات کار ما عدم اجرای کامل قانون اساسی است. این درست نیست که هر جا خوش‌مان آمد و به نفع‌مان بود، به آن عمل کنیم و هرجا به نفع‌مان نبود، از اجرای آن سر باز بزنیم.

دلواپسان به‌بهانه تخریب دولت، حاکمیت را زیرسوال بردند

جعفرزاده ایمن‌آبادی همچنین در واکنش به اظهارات برخی ناظران مبنی بر تهییج گروهی از مردم از سوی مخالفان دولت گفت: مسئله این است که طی روزهای اخیر تندروها و دلواپسان در سخنرانی‌های خود به بهانه تخریب دولت روحانی، بالا تا پایین نظام را زیرسوال برده و مورد انتقاد قرار دادند و وقتی شهروندان وارد این سخنرانی‌ها می‌شوند با این مواجه می‌شوند که همه دزد هستند، همه خراب کرده و هیچ‌چیز سر جای خود نیست؛ آیا واقعیت مملکت این است؟ آیا اگر از دولتی خوشمان نمی‌آید باید اصل و اساس جمهوری اسلامی را زیرسوال ببریم؟!

شعارهای تجمع‌کنندگان اظهارات افراطیون و دلواپسانی است که خود را انقلابی می‌دانند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون شعارها و بیانات افرادی که در میان تجمع‌کنندگان حضور دارند، اظهارات همین افراطیونی است که خود را انقلابی می‌دانند. این دلواپسان باید بدانند با این رویه ریشه دولت را تخریب نمی‌کنند، بلکه ریشه و اساس نظام را مورد هجمه قرار می‌دهند و با این رویکردها نظام را به چالش می‌کشند.

وی افزود: شاهد بودیم دلواپسان به بهانه حقوق‌های نجومی چقدر سر و صدا کرده و ملت را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کردند و سستی و کاهلی بانک مرکزی درحل مشکلات موسسات مالی نابخشودنی است؛ چرا که خسارت‌های زیادی به ما وارد کرده و امروز کار به‌جایی رسیده که کسی ۴۰ سال پول و ثروت مملکت را دزدیده و رفته یا کسانی در ۸ سال دفاع مقدس ستون پنجم دشمن بوده و گرای سربازان ما را به دشمن می‌دادند، از آن طرف مرزها دلسوز مردم شده‌اند.

پیام تجمعات مردم از جانب مجلس و دولت دریافت شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل‌کشور اعلام کرد: مردم دیگر نگران گرانی‌ها نباشند؛ چرا که مجلس برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد و قول می‌دهیم در بحث هدفمندی یارانه‌ها هیچ نیازمندی را از قلم نیاندازیم. به بیان دیگر این تجمعات پیامی از سوی مردم بود که این پیام اکنون از جانب مجلس و دولت دریافت شده است و نیاز به نگرانی نیست و ضرورتی به ادامه تجمعات نیست.

امیدواریم عوامل ناراضی‌تراشی سر عقل بیایند

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان تصریح کرد: امیدواریم کسانی که عامل ناراضی‌تراشی هستند، سر عقل آمده و با همراهی هم، کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز