خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

تصمیم‌نهایی فراکسیون مستقلین بعد از صحبت‌های هیات وزیران در صحن علنی گرفته می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۴۲

نائب رییس فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد که تصمیم‌گیری نهایی درباره وزرای پیشنهادی پس از استماع صحبت‌های هیات وزیران در صحن علنی مجلس انجام می‌شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد. اعضای فراکسیون صبح امروز در جلسه‌ای درباره نحوه اعلام موضع در مورد وزرای پیشنهادی صحبت کردند.

او گفت: با توجه به اینکه همه وزرای پیشنهادی تا این لحظه در جلسات فراکسیون حاضر شده و نقطه نظرات خود را مطرح کرده‌اند شناخت نسبتاً خوبی از کابینه ایجاد شده است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: با این همه در جلسه امروز مقرر شد تصمیم‌گیری نهایی درباره وزرای پیشنهادی پس از استماع صحبت‌های هیات وزیران در صحن علنی مجلس انجام شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان اعلام کرد: به احتمال زیاد فراکسیون مستقلین پس از دستیابی به نظر نهایی درباره وزرای پیشنهادی فهرستی از اسامی وزرا تهیه و منتشر خواهد کرد که تصمیم‌گیری در این باره نیز پس از استماع سخنان وزرا در صحن، طی روزهای آینده انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز