خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مجلس با دوفوریت طرح اصلاح قانون حمایت از انقلاب مردم فلسطین موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۴۳

نمایندگان با دوفوریت طرحی موافقت کردند که درصورت تصویب نهایی بیت‌المقدس از نظر جمهوری اسلامی ایران، پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین موافقت کردند.

احمد سالک در سخنانی در دفاع از فوریت این طرح گفت: بیت‌المقدس به‌عنوان قبله اول مسلمانان از جایگاه مهمی در میان مسلمانان برخوردار است اما متاسفانه رییس‌جمهوری آمریکا اخیراً در اقدامی غیرقانونی، با زیر پا گذاشتن موارد حقوق بشر و نادیده گرفتن جایگاه حقوقی سازمان ملل در حمایت از رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل به‌صورت یکجانبه بیت‌المقدس را به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: این درحالی است که سازمان ملل باتوجه به آخرین معاعهده صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، بخش شرقی و حتی بخش‌های غربی بیت‌المقدس را جزء اراضی اشغالی و متعلق به کشور فلسطین می‌دانند.

نمایندگان در نهایت با ۱۸۷ رای موافق، ۱۵ رای مخالف، ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در صحن با دوفوریت این طرح موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، درصورت تصویب نهایی این طرح بیت‌المقدس، از نظر جمهوری اسلامی ایران پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز