خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۱۸

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، طی پیامی درگذشت مرحوم آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام سرلشکر سید یحیی صفوی به شرح زیر است:

انَا لله و اِنَا الیه راجِعون 

خانواده محترم مرحوم آیت الله  حاج شیخ    محی الدین حائری شیرازی

سلام علیکم  ؛

خبر ارتحال مرحوم مغفور آیت الله  حاج شیخ   محی الدین حائری شیرازی (عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شیراز) واصل و موجب تألم خاطر گردید.

 فقدان آن عالم وارسته، مجاهد فی سبیل الله که پدری مهربان و با تقوی بود و سالیانی را در سِلک روحانیت منشاء خدمات خالصانه و عمری را به زُهد و پارسایی و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت  سلام الله علیهم  خصوصاً حضرت اباعبدا... الحسین  علیه السلام  سپری و عاقبت در "ایام ربیع الثانی" جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت؛ ضایعه جبران ناپذیری است که جز  با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد. 

درود و تحیت حضرت حق بر آن عالم با تقوی، خردمند، شجاع، دلباخته ولایت فقیه و استاد اخلاق که از مبارزان قبل از انقلاب بوده و پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس   و خدمتی خالصانه در راه خدا سپری نمود و با تلاشی بی وقفه در سنگر امامت جمعه شهر شیراز و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی،گویای خستگی ناپذیریی آن عالم عامل عارف  بود.   

اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدا... الحسین  علیه السلام ، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.  

 

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز