خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع معلمان حق‌التدریسی مقابل مجلس/ ممانعت از ورود مراجعه‌کنندگان به داخل ساختمان پارلمان تا ساعت ۱۲

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۱۶

همزمان با تجمع معلمان حق‌التدریسی مقابل ساختمان پارلمان، مسئولان مجلس از ورود مراجعه‌کنندگان به داخل مجلس تا پایان جلسه علنی امروز ممانعت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جمع کثیری از معلمان حق‌التدریسی برای چندمین بار با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات و مطالبات خود شدند.

این گروه از تجمع‌کنندگان که پیش از این نیز بارها مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند، از صبح امروز نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی در محوطه مقابل ساختمان پارلمان تجمع کرده و با سردادن شعارهایی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

همزمان در پی تغییر و تحولاتی که طی ماه‌های اخیر در مسیر ورود و خروج مراجعه‌کنندگان و همچنین برگزاری تجمعات مردمی مقابل ساختمان مجلس ایجاد شده، مسئولان از ورود گروهی از مراجعه‌کنندگان ممانعت کردند.

بر این اساس، در حالی که تعدادی از مراجعه‌کنندگان به ساختمان مجلس امروز نیز همچون روزهای قبل با حضور در مقابل ساختمان مجلس، خواهان ورود به پارلمان و ملاقات با نمایندگان و وکلای‌شان در خانه ملت شده بودند، مسئولان حاضر به تحویل وسایل آن‌ها نشدند. این درحالی است که مراجعه‌کنندگان بنابر روال عادی ملاقات‌های مردمی باید کیف و وسایل غیرضروری همراه‌شان را پیش از ورود به پارلمان تحویل داده و سپس با انجام هماهنگی‌های لازم وارد ساختمان مجلس شوند.

با این همه، امروز مسئولان مجلس علاوه بر عدم دریافت وسایل مراجعه‌کنندگان، از ورود آن‌ها به‌منظور ملاقات با نمایندگان تا ساعت ۱۲ یعنی تا زمان پایان جلسه علنی مجلس ممانعت کردند.

یکی از این مراجعه‌کنندگان که از یکی از شهرهای جنوبی کشور خود را به مجلس رسانده و ساعاتی را نیز در پارک مقابل مجلس سپری کرده بود تا ساعات کاری مجلس آغاز شود، پس از آن‌که با ممانعت مسئولان مجلس برای ورود به پارلمان روبرو شد، به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه وسایل‌مان را تحویل نمی‌گیرند و نمی‌گذارند وارد مجلس شویم.

این مراجعه‌‎کننده ادامه داد: از ساعت ۳ بامداد در خیابان و پارک منتظر بودم تا درب مجلس باز شود اما حال می‌گویند امکان ورود به مجلس تا ساعت ۱۲ وجود ندارد و وسایل‌مان را نیز تحویل نمی‌گیرند.

به گزارش ایلنا، درپی حمله تروریستی خردادماه امسال به مجلس شورای اسلامی، تغییراتی در نحوه ورود و خروج به ساختمان پارلمان و همچنین برگزاری تجمعات مردمی مقابل مجلس شورای اسلامی اعمال شده که این مسئله بعضاً منجر به نارضایتی ملاقات‌کنندگان مردمی و تجمع‌کنندگان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز