خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک سیدحسن خمینی برای قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۸۱

یادگار امام (ره) در پیامی قهرمانی تاریخی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،‌ متن پیام حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به این شرح است:

قهرمانى تیم ملى وزنه بردارى کشورمان که براى اولین بار به این افتخار دست یافتند، هدیه اى بزرگ در صبح این عید مبارک است.

بى تردید مدیریت توانا و با برنامه و با ثبات فدراسیون و تلاش مربیان و مشاوران آنها و همت و عزم ورزشکاران عزیزمان در این مهم به یاد ماندنى است. به یاد داشته باشیم روزى ایستادن در جایگاه فعلى براى وزنه بردارى ما به قدرى غیر قابل تصور بود که خود را با مدال هاى آسیایى دلخوش کرده بودیم. مدال هایى که همان ها هم با حضور رقباى آسیایى از دستمان مى رفت.

امروز این افتخار مرهون تلاش بسیار عالمانه و با برنامه‌اى است که از دهه هفتاد در سطح ملى و هیأت‌هاى استانى آغاز شد و به دور از هیاهو و حاشیه و به مرور به سرانجام رسید. از آن مربى با همت بلغارى تا مربیان توانمند ایرانى همه در این امر شریک اند. و سهم مدیریت دو دهه اخیر فدراسیون وزنه بردارى در اوج گرفتن این ورزش غیر قابل انکار است.

به همه ایشان تبریک مى گویم و امیدوارم ورزش کشور ما همت بلند را سر لوحه خویش قرار دهد. آنچه امروز به ظاهر دست نیافتنى است با همت ایرانى قابل تحصیل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز