خبرگزاری کار ایران

حجت‌‌الاسلام فراتی:

مدارا کردن با مردم، برکات بسیاری به‌همراه دارد/ باید نوع مدیریت افراد ارزیابی شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۵۱

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در همایش فرماندهان و معاونان فاتب گفت: مدارا کردن با مردم می‌تواند برکات بسیاری به‌همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباسعلی فراتی در همایش فرماندهان و معاونان این فرماندهی با تاکید بر لزوم مدارا کردن با مردم، بیان داشت: پیامبر اسلام(ص) در سخنانی فرموده‌اند "خدا به من امر کرد با مردم مدارا کنم همچنان‌که امر کرده فرائض را انجام دهم"؛ از این رو می‌توان اذعان داشت مدارا کردن با مردم می‌تواند برکات بسیاری به‌همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر این مساله که همه پیامبران مامور به مدارا کردن با مردم بودند، عنوان داشت: نبی مکرم اسلام در بیانات خود می‌فرمایند" من از فقر و نداری بر امتم نمی‌ترسم و از سوء‌تدبیر آنها هراس دارم" که این هم نشان‌دهنده لزوم مدیریت دقیق و صحیح زیر مجموعه است که باید مورد مداقه قرار بگیرد. از این رو باید نوع مدیریت افراد ارزیابی شود و به مدیران موفق نه جایزه بلکه بالاتر از آن مدال اهدا شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران بیان داشت: باید سیره نبی‌مکرم اسلام را در سیستم مدیریتی خود مد نظر و نصب العین قرار دهیم چراکه آن حضرت در همه حال الگو بوده‌اند.

حجه الاسلام فراتی با تاکید بر موضوع آموزش خاطرنشان کرد: آموزش موضوعی کلیدی و تاثیرگذار است که باید همواره در هر مجموعه‌ای به آن پرداخته شود چراکه بدون آموزش هرگز ماموریت‌ها به‌طور شایسته و بایسته انجام نخواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز