خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

شاخصه نیروی مسلح متعالی، اطاعت از ولایت فقیه است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۲۷۷

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با جمعی از فرماندهان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه سپاه پاسداران در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، شاخصه نیروی مسلح متعالی را اطاعت از ولایت فقیه دانست.

وی با بیان فرازی از صلوات شعبانیه اظهار کرد: همواره باید ملازم ولّی بود و نه جلوتر و نه عقب تر از ولّی حرکت کرد؛ مانند خوارج که از ولی زمان جلو افتادند، راه را به بیراهه رفتند و دچار خسران شدند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: همواره دل را باید به خدا سپرد و از غیر خدا هیچ هراسی نباید داشت؛ قرآن می فرماید انسانی که دل به خدا سپرد خداوند خودش او را پاک می کند.

وی با بیان اینکه ما وارث خون شهیدان هستیم و وظیفه سنگینی بر عهده داریم، تصریح کرد: شهیدان برای عزت و شرف جمهوری اسلامی و ناموس این مردم از همه چیز گذشتند تا امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

بهرامی تاکید کرد: با اقتدا به فرماندهی کل قوا پاسدار واقعی خون شهدا و انقلاب باشیم.

در ابتدای این دیدار، سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گزارشی از فعالیت های مجموعه تحت امر خود ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز